*****
Jennie dan taehyung masuk ke rumah bersama dengan yeontan."Ehhhh,sini rupanya kau..aku cari bukan main satu rumah lagi.."kata jhope sambil berjalan ke arah jennie dan taehyung.
"Wooff..wooff.."
"Meh sini..kacau jer orang tu nak dating.."kata jhope lalu mengambil yeontan dari jennie. Jennie melambai² kearah yeontan yang dibawa oleh jhope.
"Jom.."kata taehyung tiba². Jennie memandang pelik ke arah taehyung.
"Pergi mana?"
"Buat anak.."kata taehyung spontan. Dengan itu selamatlah tangan jennie hinggap di lengan taehyung.
"Aduhhh,sakitlah.."kata taehyung sambil menggosok² lengannya yang di pukul jennie.
"Tulah,sape suruh gatal sangat.."kata jennie.
"Hehehe,sorry...saya nak ajak awak gi jalan² senanya..."kata taehyung.
"Gi mana?"tnya jennie.
"Adalah.."kata taehyung..
"Hmmm yelah..saya nak gi siap jap.."kata jennie. Baru sahaja jennie ingin naik ke atas,tiba² jisoo menegur jennie.
"Jennie,nak gi mana?"tnya jisoo.
"Nak siap..taehyung ajak gi jalan².."jawab jennie.
"Nak ikut!!"kata jungkook yang turut berada di situ.
"Aahhhh..tak payah..sibuk jer kau.."kata taehyung.
"Alaaaa...orang bukan kacau dia pon..orang nak ikut jer.."kata jungkook.
"Hisshhh kau nie..yelah² tapi kau naik kete lain eh..jangan sibuk naik kete aku.."kata taehyung. Terus lebar senyuman jungkook.
"Changi!!!cepat siap!!!kita nak gi jalan²!!"jerit jungkook lalu terus masuk ke dalam biliknya.
"Aku pon nak ikut jugaklah.."kata suga yang tiba² jer ada di situ.
"Semua nak ikut nie..baik satu rumah jer ikut.."kata taehyung bengang.
"Yeshhh,bagus gak cadangan kau..ok jom semua kita keluar.."kata namjoon lalu terus masuk ke dalam biliknya untuk bersiap. Taehyung memuncungkan mulutnya..baru nak dating,dah orang kacau..
Mereka semua masuk ke dalam bilik masing²..
Di dalam bilik taehyung..
Taehyung menunggu jennie bersiap dengan muka yang muram.
"Kenapa muka tu?tak suka Ker keluar Ngan saya?"tnya jennie yang dari tadi melihat taehyung dari pantulan cermin.
"Mana adalah..saya nak dating Ngan awak jer,tapi Dorang sibuk jugak nak ikut.."kata taehyung.
"Alahhhh,nanti Dorang gi tempat lain,kita pergilah tempat lain.."kata jennie. Taehyung mengeluh sebelum menggagukkan kepalanya perlahan.
Setelah semua siap mereka pon bertolak.
Baju jennie
YOU ARE READING
[C] Falling For You
RomanceKalau nak tau baca lah.. kalau taknak tau,takyah lah baca,ok..