Taetae de var

59 5 6
                                    


                      Bölüm 17


Babaanne toparlandık tan sonra uzun uzun sarıldı karşısında kendisine özlemle bakan torununa ... Derince nefes aldı boynundan ellerini öptü ... Dolu dolu sarıldı ona ...

"Hoşgeldin tatlım "

Genç de aynı sekilde karşılık vermişti babaannesine gözleri dolu dolu bakıyordu ona saçlarını sevdi çokça ... Öptü yanaklarından ellerinden ...

"Seni çok özledim kadın ... "

"Ozlesen gelirdin"
Dedi kadın haklı bir isyanla...

"Haklısın özür dilerim... Herşeyi anlatacağım söz ... "

"Pekala... Ondan önce bu gençler kim "
.
Arkasında hala ayakta duran gençleri göstermişti ... Jin gayet rahat bir tavırla

"Anlatacaklarıma onlar da dahil ... Biz yerleselm sende bize nefis yemekler yap ha "

"Emredersiniz beyefendi "
Diyen babaannesine
Jin gülerek

"Seni çok seviyorum"

Deyip sarıldı yeniden ... Babaannesi kollarıni doladi aniden torununa...

"Ahh deli çocuk bende seni seviyorum hadi bakalım herkes iş başına ... Yukaridaki odanda iki kişi kalır ... Misafir odasında da iki tamam işte hal oldu ... "

Jin gülerek ayağa kalkmış ellerini birbirine vurup korumalara doğru konuşarak ..

"Orasını ben hallederim meraklanma... Gençler soldaki oda sizin yerlesin iki yatak var dolap da var yeter size ... Banyo yok yukarıdaki banyoyu kullanabilirsiniz ..  "

"Emredersiniz... İzninizle hanimefendi"

Korumalar babaannenin önünde saygı ile eğilip odaya çekilmişlerdi...

Jin başından beridir orda sessizce duran gence bakıp

"Ve sen bebe... Benimle geliyorsun "

Tae şaşkın bir ifadeyle

"Ne Seninle aynı odada kalmayacağız dimi".

Jin yanına yaklaşmışti ufak adımlarla ...  ellerini arka ceplerine atmış gayet samimi ve rahat bir tavırla

"Bu ilk olmayacağı için sorun olmaz diye düşündüm... "

Demişti... Tae ani bir hızla babaanneye bakmıştı kendisinin de ona baktığını fark ettiği an yüzünü çevirmiş ve Jin in koluna yavaşça vurup

"Kes şunu ... Yolu göster "

Demişti ... Jin eğlenir bir vaziyette valizleri alıp  yavaşça çıkmaya başladı merdivenleri...

"Aw yanlış bişey söylemedim... "..

Demişti gülerek...
Tae elinde eşyalarla Jin i hızla öne ittirmisti

"Yüürüü"

.....💜💜💜......💜.....💜.......💜💜💜💜.........

Jin önde ben arkasinda evin küçüklüğüne zıt olarak gayet geniş bir odaya girmiştik ... şöyle bir etrafa baktığım zaman Jin in odasının tıpkı kendisi gibi olması beni guldurmustu... Şık ve rahat ...

Jin valizleri bırakıp bir diğer valizimi almaya ineceğini söylemişti ... Onu beklerken biraz daha suzdum odasını ... Kapısı açık olan ufak yer banyoydu...  sürgü  kapısı kapalı olan bir oda daha vardı sanırım giyinme odası deyip gecistirdim ... Çalışma masasına doğru ilerledim derken Jin geldi ...

In La KeshHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin