Bölüm 10
Tae burnunu kaşındıran şeyin yastığın tüyü olmadığını çok iyi biliyordu... Evcil hayvani da yoktu... Buda neydi şimdi.guzel de kokuyordu kokuyu çeke çeke Gözleri kapalı bir şekilde düşünmeye devam etti uyku sersemi... Sıcak bısey vardı kollarının arasında... Neye sarılıyor olabilirdi acaba....
Düşündüğü şey başında bir ağrıya sebep oldu ve aniden gözlerini açtı... Burnu jin in saçlarına gömülüydü... elleri ile sanki kaçmasına engel oluyormuş gibi sarmıştı jin i.. Jin in ise yüzü taenin göğsüne yasli derin derin nefes alıp veriyordu... Bir eli taenin yan dönen beline sarılıydı...
Tae hareketlenince daha çok sindi yerine yavru kedi gibi. Arada ufak miriltilar çıkarıyordu bu tae yı gulumsetmisti... Tae yavaşça kafasıni kaldırıp kolundaki saate baktı saat 11 olmuştu... Neden kimse uyandirmamisti...
Babası onu aramış ve bir gün daha kalacağını işlerinin uzadığını haber vermişti... Bir gece daha yoktu babası...
Kollarının arasındaki jin hareketlendi iyice sonra kafasını nefes almak ister gibi kaldırdı hala uyuyordu... Jin sığındığı yerden çıkınca tae nın göğsü soğumuştu birden garip hissetmişti gerçekten garipti...
Jin esnedi önce sonra ağzını bısey yemiş de tat alamamış gibi sapirdatti tae onu bu haliyle tıpkı lapa yiyen bebeklere benzetmisti... Gülümsedi hafifçe... Sonra derin bir nefes aldı o sırada jin biseyler mirildanmaya başlamıştı... Mirildanirken acı çekiyor gibi bir hali vardı... Tae jin in belinin altında kalan elini çekmeye çalıştı..
Bu hareketi ile Jin bağırarak aniden açtı gözlerini ve açtığı gibi tae yine kendini dün geceki gibi jin in kollarının ve sorgulayıcı bakışlarının arasında bulmuştu... Boğazını kolu ile öyle sıkıyordu ki şayet bunu kesmezse gerçekten onu öldürecekti...
Jin tae ye bakıyor tae ise can çekişiyordu...
"bııragk benihh gerih zekalıı" zor bela bir araya getirdi kelimelerini
"tae..." dedi jin bir uykudan halisunasyondan uyanır gibi yavaşça şok halinde geri çekildi sonra kafası tae nın boynuna düştü.. Derin derin soluyordu jin...
Tae bir sorun olduğunu anlamıştı... Jin derince nefes alıp verirken kendine gelmeye çalışıyor gibiydi... Tae onun zamana ihtiyacı olduğunu anlamıştı... Elini tekrar beline götürmus ve yavaşça patpatlamisti sorun yok hepsi kabustu dercesine sivazladi jin in sırtıni...
Jin o anda
"yapma..."Tae durakladi önce sonra sessiz bir şekilde
"neyi"
Diye sordu...
Jin ise kafasını kaldırmış tae ile göz göze gelmişti...Tae jin e sorduğu sorunun ardından cevap bekliyordu... Jin ise yavaşça tae nın üstünden kalkmisti...
"burda ne işin var çocuk"
"sen şaka mısın... Gerçekten hatırlamıyor musun"
"hayır hatırlamıyorum hatırlamam gerekn şey ne seni hamile falan bırakmadım değil mi"
Tae bu dediğine o kadar sinirlenmişti ki yastığı kaptığı gibi jin e fırlatmışti yataktan
"geri zekalı" diyerek inmişti..."peki tamam tamam... Şaka yaptım.."
"jin"
Jin devamını bekler gibi tae ye bakıyordu... Tae ise sorup sormamak arasında kalmış gibi bir süre düşündü... Sonra dilindekini aniden söylemişti...