Kim Olduğunu Biliyorum...

421 20 11
                                    

Bölüm 1

Karşımdakinin Sesi Uğultu gibi gelmeye başlamıştı... Tamı tamına 3 gündür dükkana geliyor çay içiyor beni izliyor teklifini nazik bir dille söyleyip olumlu  cevap alamayınca da
"yarın yine uğrarım.. Siz iyice dinlenip düşünün... Pişman olmayacaksınızdeyip çıkıyordu... Bu iş canımı sıkmaya başlamıştı... Şu anda da Dinlemiyordum ama anladığım tek şey yine konumuz oğluna koruma adı altında bir bebek bakıcısı aradigiydi... Elimdeki beyaz bez parçası ile siyah yağı çıkartmaya çalışırken bir yandan da karşımdaki adamın sorununun ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.. Neden bu kadar ısrar ediyordu . Geçmişimle bağlantılı olabilir miydi... Eskiden sözde muhteşem devletimin uğruna en tehlikeli görevlere giden bir askerdm... Yani muhteşem ülkem beni harcamadan önce öyleydim... Şuan ise harcadigim emeğe karşılık olarak harcanmış bir eski askerdm ve ne mi yapıyorum... Araba tamirhanesinde sabahtan akşama kadar karşımda bacak bacak üstüne atıp beni izleyen adam gibi olan üst mertebe sosyetelerin lüks araçlarını tamir ediyorum... Peki buna mecbur muyum.. Evet çünkü isim elimden alındıktan sonra banka hesaplarima el konuldu elde var sıfır yeniden başladım... Birçok ise girdim yapamadım... Rahat battı.. Birkaç yıldır bu işi yapıyorum... Mutluyum da... Özlesem de eskiyi... Mutluyum... Yani deniyordum... kalcami tamir etmeye çalıştığım aracın ön tarafına yaslayıp elimi temizlemeye ve adamın yüzüne bakmaya başladım... Ne yani sırf o istiyor diye hanım evladı piçine bakıcı mı olacaktım ... Hayır kesinlikle olmayacaktim ... Yani en azından konuyu hassas bir noktama degdirmese şayet olmayacaktim...
"Bayım sizin benimle sorununuz ne bilmiyorum ama ben sizin söylediğiniz gibi bir koruma olamam ben bir tamirciyim kaldı ki neden bu kadar ısrar ettiğinizi de anlamış değilim lütfen artık gelmeyin buraya cevabım hep aynı olacak emin olun"
Kızmış gibi bir nefes verdi ve bana bakıp gülümsedi.. İlginç bir adamdı gülüşünde bile tehdid vardı... "kim seok jin kim olduğunu biliyorum... Neden burada olduğunu biliyorum... Kardeşine ne olduğunu da biliyorum..."
Dediği an gözlerm irilesti ve adama nasıl der gibi bakmaya başladım... İlgisini çektiğimi anlamış olacak ki bu durumdan memnun bir şekilde az önce indirdiği bacağını tekrar öteki bacağının üstüne atıp ellerini orada kenetledi...
" ve biliyor musun ben ... Trafik kazasında öldü sandığın ailene ne olduğunu da biliyorum... bak çocuk... Eger ki sana nazik bir şekilde geldiysem bunu babana olan saygımdan yaptığımi bil isterim.. " bu cümlesinden sonra ileri doğru iki adım attım ve adamın korumalari olduğunu düşündüğüm ikili bana doğru gelmeye yeltenmis adamın elini kaldırması ile geri çekilmişlerdi... Soka uğradığım nadir anlardan birindeyim... Yalan söylüyordu eski ve başarılı bir asker olduğumu biliyordu... Beni bu yüzden istiyordu ailem kardeşim hakkında bısey bilmiyordu... Benim bilmediğim ne biliyor olabilirdi ki bu adam... Hayır inanmıyorum...
"bayım bu yaptığınız çok canımı sıktı kim olduğumu biliyorsanz şayet şuan şu adamlarının hatta dışarıdakilerin de dahil seni benden koruyamayacagini biliyorsundur sınırıma izinsiz giriyorsun ve saygısızca ailem hakkında yalan konuşabiliyorsn... Sen kim olduğunu sanıyorsun... Ne biliyorsun da karsımda ailemin hakkında atıp tutabiliyorsun bu cesaretinize hayran kaldım doğrusu... "
"bak seok jin kim olduğunu bildiğimden burdayım... şuan bile farkına vardım doğru karar verdiğimin... Sana yalan söylemiyorum... Sana gerçekleri vaat ediyorum sen benim oğlumu koru bende senin babanın eski dostumun intikamını alman için gereken yolu gösterym sadece kısa bir zaman sonra herseyin farkına  varacaksın söz veriyorum lütfen bana güven ..." deyip ceketinin ön cebinden bir fotoğraf çıkarıp bana uzattı.. Yavaşça ona doğru yürüdüm ve aldım . Fotoğraftaki babamı ne kadar ozledigime mi yanayım yoksa karşımda sıfır güven veren adamın babamla omuz omuza asker üniforması içinde samimi bir gülüş verdiği ve kollarını birbirlerinin omzuna attığı poza mi sasirayim bilemedim...
"kimsin sen"
Diyebildim dakikalar sonunda... O ise bezmiş bir nefes vermiş ve bana dünyanın en aptal insaniymisim gibi bakıp
"gerçekten onun oğlusun.. Anlamakla bir problemin var. Ben babanin eski ama tek dostuyum sen bana yardım edeceksin bende sana" deyip ayağa kalktı tam karşımda duruyordu ellerini ceplerine koydu rahattı fazla rahat benden bir iki santim kısaydı ama yapiliydi... Gerçekten babamin arkadaşı miydi...
Hali tavrı nazik olsa da kullandığı cümleler vurgulamalari güven verse de biseyler beni rahatsız ediyordu ... Rahatsızlık hissi  sapına kadar hissettirdi kendini ... Ki tepesinde dikilen iki adam ve dışarıda kendi arabasının dışında iki aracın olması içlerinde ikişer kodoman adamlarin olması bunu doğrular nitelikteydi... Hepsi bir yana adam teklifini sunar sunmaz elini kaldırdı ve iki adam ellerini bellerine götürüp silahlarını bana ceket kısmından gösterince faka bastığım anlardan birinde olduğumu zaten anlamış oldum... Adamın da teklif değil emir verdiğini bunu istesem de istemesem de kabul edeceğimi anlamis bulundum... Dedim ya biseyler yanlıştı ve yanlış olan şey adamın aslında o nazik tavrının konuşmalarının altında gizlenen seytani yönüydü... O kesinlikle kötü adamdı... Bas bas bağırıyordu ben ateşim  bana dokunmayın diye... Söz konusu ailemdi... Gerçekleri öğrenmeliydm... Ona bakıp kafamı salladım
"işime karışmayacaksin..." dedim aniden gülümseyip
"istediğin zaman istediğin kadar  izin kullanabilirsin Jin" dedi... Sanki ne istediğimi aklımdan geçirdiğimi anlamış gibi cevap vermesi canımı sıkmisti...
"oglunla olan iletisimime tavrima karışmayacaksin..."
"eti senin kemiği benim" dedi sinsice  gülümseyerek... Bu tavrı beni gulumsetti... Gulumsememden hoşnut bir şekilde... Ellerini ceplerinden çıkardı ve
"yarın seni aldırırım arabayla... Detayları o zaman yüz yüze konuşuruz... Sımdı yorgun görünüyorsun
.. Eve git ve dinlen lütfen"  dedikten sonra fotoğrafı elimden almış  arkasını dönmüş ve arabasına binip gitmisti... Ben son 1 saattir ne yaşıyordum... Aileme ne olmuştu... Sorular kafamı yormaya başlayınca bende kendimi sandalyeye zor attım oturunca ellerimle yüzümü sivazladim derin bir nefes alıp düşünmeye başladım... Ne olursa olsun bu adama guvenmeyecektm... Ama gerçekleri öğrenmeden de durmayacaktim... Ben kim seok jin ailem e ne olduğunu öğrenecek hesap soracak intikam alacaktım bunun içinde gerekirse canımı verecektim...

In La KeshHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin