güzelligime sebep olan sensin

53 5 7
                                    

                   Bölüm 18


Taehyung yarın sabah uyandığında ilk işi dışarı çıkıp birşeyler yapmaktı... Yani planlarında bu vardı ... Taaa ki bu adada onun yapabileceği birseyin olmadığını öğrenene kadar ...

Ne yani tatil diye geldikleri yer küçük bir ada küçük bir alışveriş merkezi küçük yollar küçük evlerden ibaret miydi ... Böyle hayal etmemişti ... Hayal kırıklığı ile karşısındaki Jin i dinliyordu ...

Jin ona yaramaz bir çocuk gibi bakıyor arada da tatil denilen şeyin plaj alışveriş lüks mekânlar dışında da olabileceğini söyleyip duruyordu ... Tae çıldırmak üzereydi ...

"Seni lanet olası beni tatil diye huzur evine mi getirdin "

Diye hiddetle sordu karşısındaki gence ... Jin ise onaylamaz bakışlar atıp ciddi bir tavır takındı aniden ...

"Öyle düşünme burası emekli insanların bulunduğu bir belde ... Derdin ne hepsi asker aileleri saygısızlık ediyorsun... Üstelik ben burda büyüdüm... Bütün tatillerim burda geçti yapacağımız bir çok şey var tamam mı  "

Tae nin içi içini yiyordu yılın ilk tatil hakkıni huzur evinde geçirmek asla istemiyordu...
Yine de bir umut sordu karşısında duran baş belasina ...

"Birçok şey ne ... Açıkla bana bekliyorum...hadiii"

Jin hiç düşünmemiş burda yapabileceği bir çok şeyi siralamisti ...

"Yürüyebilirz iskeleye kadar yollar harika ... Üstelik hava temiz ... Şehir havası gibi değil ... Ufak da bir kafemiz var ...  Oraya gider muzlu kek yeriz ... sonra ... Sonraaa"

"Sonraaaa????"

Burda bunlar dışında ne yapılırdı bilmiyordu Jin ... O çok gezip çok eğlenen biri olmamıştı hiç ... Bunlar ona yeter de artardi bile ancak karşısındaki gence yetmiyordu belli ki.   

"Öyle işte ... Bu yani sakin bir tatil GEÇİRECEK olmanın nesi kötü... "

"Kafayı yemek üzereyim ve sen çok rahatsın"

Elini saçından geçirip bir tur attı kendi etrafinda tae ... Jin ise sakince duruyordu

", Üzgünüm tamam mı ... Güzel bir tatil olması için elimden geleni yapacağım... Sadece babaannemle tanış istedim "

Arkasını dönmüş odadan çıkmıştı ... Bozuldu mu diye geçirdi içinden tae ... Ona göre muhteşem tatil hakkı elinden alınmıştı bozulması gereken kesinlikle oydu ... Jin değil ...

Yine de içinde bir yerlerde bir suçluluk hissetti ve bu suçluluk öyle yoğun bir hal aldı ki balkona çıkıp  nefeslenmek istedi ... Bir hisimla dışarı çıktı ...

Vay canına manzara harikaydı ... Burası ışıl ışıldı... Karşısında ufak tefek evler ve loş ışıklı sokaklarin olduğu muhtesem bir manzara vardı ... İçini bir huzur kapladı aniden. .. sonra bahceden sesler geldi ... Ufak bir basket potasına topu denk getirmeye çalışan ve bunu beceremeyince huysuzlanip söylenen  bir Jin vardı ...

Son atışı da denk getirememiş ve sinirle söylene söylene bahçenin ilerisinde duran kocaman ağaca takılan salıncağa atmıştı kendini .. salıncak o kadar yukarıda yapılmışti ki Jin in bacakları boşlukta sallanıyordu..  gülümsedi tae bunu neden bu kadar yüksek yapmış olabilirdi ki  . Tae aklına gelen şeyle onun gönlünü alabileceğini biliyordu...

In La KeshHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin