erkek guzeliiyim Biliyorum

60 4 2
                                    

Kook dosyasını masanın üstüne bırakmış derince soluklanmisti ... Düşünmekten başı ağrıyordu... Her sabah ne olacak kaygısı ile uyanirdi ama bu kadar yaklaşınca fazladan düşünmeye başlamıştı... Olanlari olacakları ve en çok da Jin ile kendisini .. 

içinde bir yerlerde duran duygu ile konuşmaya çalışıyordu..  neden dedigi cevap alamadığı kaçıncı sefer o da bilmiyodu ... Bildiği şey şuydu ... Bu duygu çok yoğundu ..

Canı gibi koruduğu Diz üstü bilgisayarini açtı... Yapması gereken tonla iş vardı ..  açtığı gibi yanlış biseyler olduğunu fark etti ...

" Minik faree   "
Dedi sinirle... Elleriyle saçlarını geriye taradi ... Parmaklarını citlatti ... Tuşlara gelişine sardı parmaklarını ... Bilgisayarında duran bilgileri biri farklı bir bölüme kopyalamisti ... neyse ki yanlış dosya yi almış diye düşündü kook ...

Kopyalanan dosya Kendisinin eski bir muvekkilinin dosyasiydi ... Ve karman corman bir davaydi dolayısıyla dosya da karmaşıktı ... Alan kişi her kimse kolay gelsin diye geçirmişti içinden kook ... Geri kalan önemli dosyaları güvene aldıktan sonra dizüstü bilgisayarı çöp kutusuna attı ...

Yerine oturdu ve

"Bu çok yakındı az kalsın basariyordun fare"

Demişti ...

Diğer taraftan suga hackledigini sandığı bilgilerin olduğu dosyayı açmış incelemeye başlamıştı... Yarım saat önce açtığı bu dosyadan neden birşeyler anlayamiyordu .. şifreli olabilir miydi ... Gizli manalar taşıyor da olabilirdi ... Yada suga geri zekaliydi ... Önündeki yazıları anlamayacak ne vardı ki ... Kaçıncı okuyuşu oldugunu bilmediği bu dosyadan anladığı tek şey Mark diye bir adamın dosyası olduğuydu...  Gözlerini kısıp bir süre inceledi sonra da sandalyesine gerileyip kafasını masaya koydu ...

Namjoon mutfaktan elinde iki çay kupası ile geliyordu ona doğru ... Biseyler söylüyordu ama suga onu duymuyor gibiydi ... Namjoon yavaşça koydu çayları ve arkadaşının omzunu dürttü yavaşça ...

"Hey dostum sana sesleniyorum bı kac dakikadır ... Ne bu halin bir sorun mu var ?"

"Anlamıyorum "

Dedi korkunç bir fısıltı ile ... Namjoon önce ekrana sonra da suga ya bakmıştı ...

"Neyi "
Diye sordu aynı ses tonuyla ...

Suga kafasını kaldırıp ekranı gösterdi Namjoon a ...

"Burda yazılan hiç biseyi anlamıyorum... Bu ne demek şimdi ....."

"Dostum ne saçmalıyorsun Tanrı aşkına orda ne yazıyor ki ne demek anlamıyorum geri zekalı değilsin ya çekil bide ben bakayım "

15 dakikalık incelemeden sonra namjoon da belini kutletmis ve

"Anlamıyorum "
Demişti  ... suga ona bakıp gülümsemiş ve tekrar ekrana bakmıştı ...

"Yazılani anlamadigima mi üzüleyim ... İlk defa yanlış hack yapmış olmamı mi üzüleyim anlamış değilim ... "

"Yanlış hack derken anlamadım "

"Bir haftadır senin adamın avukatının bilgilerini araştırıyorum... Buldum da kim olduğunu falan ... Bilgisayarındaki bilgileri de hacklemeye çalıştım yapamadim en son hamlede buydu işte yanlış dosyayı almışım  ... "

Bu kadar sorun etmiş olması namjoon u üzmüştü... Kendisi için uğraşıyordu ve bir kaç gündür uyumadığı gözlerinden ve sesinden  belli oluyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

In La KeshHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin