siz bir de karşı tarafı görün

61 2 7
                                    

                

                     12.BOLUM

Jin in gözlerini açmasına yanındaki gencin acı  inlemesi sebep olmuştu ... Omzunun üstüne kafasını koyan tae nin canı çok yanıyordu...

"Tae canın çok yanıyor olmalı "
Demişti üzgün bir ifade ile ...

"Bu kadar acitacagini bilseydim oradan anında kacardim " demişti tae ...

İkisi de gülmüştü bu laftan sonra...
tae yavaşça kaldırdı kafasını ... Kesik kesik nefes alıp veriyordu Jin kendini suçladı yine belki de bu olanları engelleyebilirdi ancak boşluğuna denk gelmişti ...

Tae uzaklaştığı  sırada Jin onun kafasından tutup yavaşça kendi dizine uzanması için yönlendirdi tae yi...

Tae şaşkınca bakmıştı Jin e ... Kafasını Jin in dizine koymuş ve bakışlarını karşıya dikmişti ...  Jin örtüyü tamamen tae nin üstüne sermisti ... Genç adam minnet dolu bir gülümseme ile baktı Jin e doğru ..

"Biraz uyu sabah olmak üzeredir"
deyip bakışlarını kaçırdı Jin ...

Tae ise Jin in elini tutup kafasına koymuştu ... saçları ile oynaninca mayisann insanlardan biriydi o ... Belki de vucuduna aldığı darbelerin ağrısına rağmen içi geçer uyurdu biraz
..

Jin ne istediğini anlamis ve yumuşak saçlardaki ellerini yavaşça oynatmıştı.. bu durum her nedense Jin in de hoşuna gitmişti ... Parmak uçları karincalanmisti ..
Oynadıkça oynayasi geliyordu tae nin saclari ile ...

tae gerçekten de bir süre sonra uyuya kalmıştı.. Jin onu bir süre izlemiş ardindan  taenin saclarindaki eli  duraklamisti yorgunluğu bir yana bu durum onun içine garip bir sakinlik huzur salmıştı... Derince bir nefes almış eli tae nin saçlarında duraksamis  ardından oda  uykuya yenik düşmüştü ...


........v.v..v..v..v.v.v . .v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v......

Park seo joon Jin e ayrı kızgın tae ye ayrı kızgındı ...Sorun istemediğini söylemişti ama sonuç ikisi de nezarethanedeydi... onlara ceza olsun diye gidip almamıştı onları ... İstese dün gece anında çıkarırdı hepsini ancak yapmamıştı...

Şimdi ise karşısındaki manzara karşısında donakalmis bir süre karşısındaki gençlere bakmıştı bu sahne içindeki siniri yok etmişti... Yumuş yumuş olmuştu kalbi ...

Oğlu korumasının dizine uzanmış ve uyuyordu ... tae belinin yanından sarkan Jin in sağ elini tutmuştu parmaklarını sıkı sıkıya geçirmişti  .. Jin ise kafasi aşağı da boynu eğik sol eli tae nin saclarinda öylece uyuyorlardi... Tae nin yuzune dikkatlice baktı .. yer yer moraran kısımlar dışında biseyler dikkatini çekmişti babasının ... Tae çok huzurlu görünüyordu...

Birden Jin kafasını yavaşça kaldirmis ve karşısına bakmıştı ... Seo joon yumuşayan bakışlarını sertlestirmisti birden ... Tae nin elini yavaşça bıraktı Jin . Durumun yanlış anlaşılmasını istemezdi ... Hafifçe sarsmisti dizinde yatan genci...  Tae gözlerini açmış babasına doğru bakmıştı... Bir hışımla ayağa kalktı ...
"Baba neredesin sen Allah aşkına ... Bütün gece burda kalmamıza nasıl izin verirsin ... "

Seo joon ayağa kalkan  oğluna baktı boynundaki  kollarındaki ve yüzündeki morlukları daha net görmüştü... az önce yumuş yumuş olan kalbini bir sinir kaplamıştı ... Bunu yapanı kesinlikle öldürecekti kurtuluşu yoktu ... Bu affedilebilir birşey değildi ...

Babasının sertleşen bakışlarını gören tae vücudunu süzen adamın aklından geçenleri anlamış ve kollarını kendine dolamisti aniden ...

In La KeshHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin