Capitolul IV

459 16 0
                                    

Cand ne deschidem ochii vedem ca eram în afara zidurilor și ca Levi se lupta cu un titan. Când ne uitam în spate vedem un titan de 7 metri care dădea sa ne ia în mana și sa ne manance de vii pe mine și pe Cristina. Dar când sa ne prindă eu voiam sa iau lănțișorul și sa plecam acasă. Dar o vad pe Mikasa cum zboară și omoară titanul. Hange ma ia pe mine pe calul ei și un cadet de al lui Hange o ia pe Cristina. Ei deja erau gata sa se ducă înapoi înăuntru l zidurilor. Și ma uit la Cristina și zic în soapta

Rămânem?

Cristina da afirmativ din cap. Asa ca nu am mai zis și ne-am lăsat duse de calul cadetului și calul lui Hange. Pana am ajuns la zidul Maria nu a zis nimeni nimic dar când am trecut de acel zid Hange ne tot punea întrebări cine suntem și cum am ajuns acolo. Dacă eram titani și tot felul de întrebări. Când apare Levi și spune

"Nu vezi ca ele nu știu despre ce vorbești. Sunt doar niște fete normale care nu știu nici sa vorbească"

Da și tu nu știi sa mergi drept eu în gand

"Da ne scuzați pe noi ca ne-ați luat din prima secunda și nici nu am apucat sa respiram. Eu sunt y/n iar ea este prietena pe Cristina. Și nu. Nu suntem titani."

"Pai și cum ați ajuns aici?" ne întreba Hange

" Este mult de explicat"

Când voia Hange sa ne mai întrebe ceva se aude o explozie și apare lumina puternica iar în urma ei un fum care se ridica spre cer. Când ma uit spre Cristina vad ca era socata și se uita în toate părțile. Dar mai ales la Levi. Cred ca încă nu își dădea seama ca totul este adevărat. Cred ca se tot întreba dacă este totul un vis. Ca am observat ca se tot ciupea de mana. Dar o aud pe Hange cum ne spune sa rămânem aici cu Levi și sa nu ne speriem ca nu s a întâmplat nimic grav. După ce pleacă Hange Levi se uita la Cristina și întreabă în sictir

"Prietena ta este ok?"

" Da este ok. Doar ca încă nu își da seama ca totul este adevărat."
"Adică?"
"Poveste lunga"
"Mai bine îmi spui mi-e ca dacă ajunge aici Hange nu o sa mai fie atenta și o sa se gândească iarăși doar la titani"

Când am auzit asta mi-am dat seama ca era vorba de Eren și ca iar s-a transformat în titan.

"Pai vezi lănțișorul asta. Dacă ma gândesc la un loc sau la o persoana ma duce imediat la lucrul la care m-am gândit."

"Fix de vrăjitoare mai aveam acuma chef"

Cristina când a auzit asta i-a raspuns foarte revoltata

"Dar nu este vrăjitoare"

"Waw chiar ști sa vorbești" spune Levi și după începe sa rada.

"Sa ști ca am un respect foarte mare fata de tine. Deci nu ma face sa îl pierd."

Când am auzit ce a spus Cristina rămăsesem socata. Chiar nu credeam ca o sa ii spună asta lui Levi. Dar pana la urma avea dreptate. Cristina îl plăcea foarte mult pe Levi. Și nu în genul ala. Ca oricum nu avea cum. Deoarece ea avea doar 13 ani și Levi avea 37 de ani. Asa ca nu ar fii mers niciodată asta. Din depărtare îl vad pe Eran care venea în fuga spre noi. Doar ca nu era în forma sa normala, era transformat în titan. Când îl vad fug spre Levi ii iau echipamentul cu sabole și EMM-ul lui. Dar Levi nu apuca sa spuna nimic ca eu deja plecasem spre Eran. Când am ajuns sus pe fruntea lui. Încercasem sa îl liniștesc. Iar atunci o aud pe Hange cum îl spune ca la enervat din cauza Jin. Iar atunci mi-am dat seama cum sa îl potolesc. I-am spus câteva lucruri și vad cum se oprește dintr-o data și începe sa iasă fumul din el. Din gatul titanului iese Eren și începe sa zboare cu EMM-ul lui spre pământ. Atunci când am văzut a Eran a ajuns jos am sărit de pe titan și am aterizat in siguranță jos cu ajutorul EMM-ului lui Levi. Când am ajuns jos i-am înapoiat lucrurile lui Levi și am simțit o mana pe umărul meu. Era Hange care mi-a spus ca m-am descurcat foarte bine. Din spatele lui Hange apare Eren care îmi mulțumește ca am reușit sa îl calmez. Hange ne-a invitat pe mine și pe Cristina sa mâncăm și sa bem un ceai ca să putem sa discutam mai multe. Când am ajuns la locul unde trebuia sa mâncăm și sa bem ceaiul Levi ne-a spus cu cel mai mult sarcasm care putea sa îl aibă ca putem sa ne așezăm unde vrem. Când ne-am așezat Cristina îmi spune încet dar sa nu audă restul ca Levi ma făcut nebuna. Dar dupa când a văzut cum ma mișcăm și ca am reușit sa îl calmez pe Eren. A spus ca sunt nebuna dar as fii putut sa fiu de folos în echipa lui. Mai ales ca acum câteva zile și-a pierdut mare parte din cadeți. Când se pun la masa Hange cu Levi ne-au spus sa mai așteptăm un pic mâncarea. Dar ceaiul era gata. Când am luat o gura din ceai era atât de gustos. Și o vad pe Hange cum se uita cu un zâmbet sinistru la mine și simțeam ca aștepta să deschid eu subiectul.

"Și despre ce voiai sa vorbim?"

"Pai de unde știi sa manevrezi asa de bine echipamentul nostru?"

"Chiar nu știu. Este prima data când il folosesc. Dar când am văzut ca Eran se apropia cu viteza spre noi nu am stat sa ma mai gândesc și am sărit direct în picioare i-am luat echipamentul lui Levi și am zburat direct  către Eren."

"Nici nu mi-am dat seama când mi-ai luat echipamentul. Doar te-am văzut cum ai zburat pe lângă mine."  a spus Levi fără nici o expresie pe fata.

" Trebuie sa ma fac asasin" spun eu razand

"Pai și ce i-ai zis lui Eren ca să îl calmezi?" ma întreabă Hange

"Pai i-am zis..........

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum