Capitolul XXII

156 8 6
                                    

Când dintr-o data lănțișorul meu a început sa facă o lumina puternica albastra. Ma speriasem foarte rău. Lumina a iesit din lănțișor și a început sa se ducă în cer și sa creeze un mesaj.

"Du-te în lumea Demon Slayer și o sa afli ce ai de făcut. Au nevoie de tine."

Când a citit Levi a spus ca vrea sa vina cu mine deoarece ii era frica sa nu mi se întâmple ceva. Am încercat sa ii explic ca nu o sa se intample nimic deoarece știu sa îmi țin singura de grija. Dar nu am reușit sa îl conving asa ca pana la urma nu am putut sa îl conving. Asa ca ia spus lui Hange ca o sa fie plecat ceva timp și sa aibă grija cât timp o sa fie el plecat. Asa ca la ora 14:00 a venit timpul sa plecam. Eram foarte curioasa ce s-a întâmplat. Deoarece eu nu știam pe nimeni de acolo. Și nu înțelegeam de ce ma chemat fix pe mine. Si mai ales cum au auzit de mine?


Am ajuns in aceasta lume. Nici bine nu ajungem ca un demon foarte inalt cu ochii albastrii ne atatca. Levi si a scos arma de la echipamentul lui si i-a taiat o mana demonului,doar ca acesta in cateva secunde si-a regenerat-o inapoi asa cum era. Levi tot inecrca sa ii taie parti din corp dar nimic nu il dobora. Pana cand a venit un baiat vu parul negru si cu ochii albastrii, imbracat in ceva ce nu am mai vazut niciodata. Alerga destul de repede si a reusit sa omoare demonul cu o singura miscare. Doar ca i-a taiat capul. dupa cele intamplate, demonul a inceput sa se descompuna. 

"Deci voi sunteti cei pecare i-a chemat Kagaya Ubuyashiki" a spus vantorul de demoni

"Cine este Kagaya?" intreaba Levi

" El este liderul nostru"

"Adica liderul nostru?" intreb eu

"Kagaya este liderul vanatorilor de demoni. Si va chemt aici deoarece a auzit ca sunteti foarte puternici si doreste sa va vada fata in fata ca sa discute cu voi" 

"Ok.....dar cum te cheama?" intreb eu

"Ma cheama Giyu Tomioka, si am misiunea de a va aduce la Kagaya Ubuyashiki"

"Bun si ce vrea de la noi acest lider?" intreaba Levi

"Kagaya vrea sa il ajutati in batalia noastra cu demonii. Mai pe scurt sa reusim sa omoram toti demonii"

"Deja trebuie sa salvam o lume de titani. Daca e ceva va contactam dar,....." Levi voia sa continue doar ca nu l-am lasat eu

"Logic ca va ajutam. Cum sa nu. Nu il baga in seama pe el, e mai artagos de fel." spun eu 

"Ma bucur ca ati fost de acord! Cum va cheama?" intreaba Tomioka

"Pe mine ma cheama Y/n iar pe el il cheama Levi."

"Am inteles. Se face noapte imediat, hai sa mergem sa dormim intr-o cabana din apropriere. Stiu eu una."

"Dar de ce nu putem sa plecam de acum?" intreaba Levi deja plictisit.

"Pai noaptea apar cei mai multi demoni. Mai ales in padurea asta.Adica cum ati si observat aici si ziua vin demonii.Practic ei spun ca detin aceasta padure,dar in cel mai scurt timp nu o sa mai detina nimic.Oricum cand ajungem la cabana o sa va explic mai multe despre ei."

Nu am mai spus nimic si am plecat pe urmele lui Tomioka. Doar el stia unde ne duce. Era deja noapte cand am ajuns la cabana. Nu parea ca era locuita de nimeni. Era destu de darapanata, dar privind partea buna, aveam un acoperis deasupra capului. Am intrat si totusi nu era chiar asa cum ma asteptam. Adica parea destul de dragut. M a uit la Levi si parca ii placea si in acelasi timp nu. Deja stiam de ce. Deoarece nu era chiar asa de multa curatenie. Dar pana la urma nu cred ca a mai stat de mult cineva acolo,deci nu cred ca avea cine sa faca curat. Ne-am dus acolo unde banuiam ca era sufrageria si era si un mic semineu. Tomioka s-a apucat sa faca focul in semineu,Levi cauta niste scaune si eu m-am dus sa caut daca e ceva ceai sau nu stiu, orice. Ceva comestibil sa fie.Pana la urma din pacate eu nu am reusit sa gasesc nimic. Bine nici nu ma asteptam , dar baietii au reusit sa faca focul si sa gaseasca niste scaune.Ne-am asezat toti pe scaune in fata semineului si am asteptat ca Tomioka sa ne povesteasca mai multe despre demoni.Nu am asteptat prea mult ca ne intreaba daca suntem gata. Noi logic ca am spus ca da.

"Deci. Incep cu ceva mai simpu de retinut. Demonii pot fii omorati doar daca le taiati capu. Doar ca nu puteti taia capul si omora in acelasi timp cu orice, va trebuie o sabie speciala pe care o avem numai noi vanatorii de demoni.Dar stati linistiti o sa o aveti si voi ca sa puteti sa ne ajutati in aceasta lupta. Daca nu le taiati capul cu aceasta sabie si le taiati cu o sabie sau un cutit normal, sau cu orice altceva acestia in caz ca nu le taiati capu, stiu ca ma repet de mute ori, o sa se regeneraze , sau in caz de il taiati acesta o sa fie inca in viata si o sa isi poata controla corpul in continuare.Deci banuiesc ca ati inteles cum puteti sa omorati un demon. Acum sunt mai multe tipuri de demoni. Cei mai puternici sunt cei care au o inscriptie pe ochi.Acum vine partea mai interesanta......"

"Uite scue ca te deranjez,dar chiar am nevoie la baie, vin imediat." spun eu fugind spre baie.

Logic ca nu aveam nevoie la baie voiam doar sa merg sa o iau pe Cristina. Chiar aveam nevoie de ea in momentul asta. Asa ca atunci cand am inchis usa de la baie deja in cateva secunde am prinso pe Cristina de mana si m-am si intors. Nu trecusera mai mult de cateva secunde, asa ca ies din baie alaturi de Cristina si merg inapoi in camera unde se aflau Levi si Tomioka.

"Minunat acum trebuie sa mai caut un scaun!" spune Levi ridicandu-se de pe scaun si plecand din camera

"Cum a ajuns si fata asta aici?" intreaba Tomioka

"Kagaya chiar nu ti-a spus niciodata ce pot sa fac?" il intreb eu

"Bun, dupa ce ii explici lui.....aammmm....cum lo chema, poti sa imi spui si mie ce caut aici?"

"Unu ma cheama Tomioka si doi nici eu nu inteeg de ce te-a luat"

"Pai poate ma lasati sa va explic. Deci. 'puterea' mea este ca eu practic pot sa ma teleportez unde vreau. Nu stiu cu ce il poate ajuta pe Kagaya, si am vrut sa o iau si pe Cristina cu mine deoarece vreau sa o am alaturi de mine in orice. Mereu am trait, am luptat, am ras, am plans impreuna, si de aceea am vrut sa o iau cu mine."

"Waw ce dramatic, acum vi sa ma ajuti sa caut un scaun?" intreaba Levi

Cand sa ma ridic de pe scaun, un demon reuseste cumva sa sparga usa de la cabana si sare pe Levi, atunci........

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum