" Pai i-am zis ca:
Mama ta ți-a zis sa ai grija de Mikasa. Ce părere crezi ca o sa aibă Mikasa de tine dacă o sa începi sa omori oameni ca un titan dus cu pluta. Ce părere ar fi avut mama ta de tine. Ai jurat ca o sa omori toți titani. Pana la ultimul. Acum vrei sa devi unul dintre ei. Gândește-te ca ai fi ca titanul ala care ți-a mâncat mama de vie. Chiar vrei sa ajungi ca ei?sper ca nu s-a suparat pe mine ca am zis aceste lucruri. Dar în alt fel nu știu cum as mai fi putut sa îl fac sa se calmeze. Știu ca unele lucruri au fost cam exagerate dar pana la urma am reușit sa îl calmez. Și ma bucur ca am reusit"
"Dar tu de unde știi astea. Ca nici noi nu știam atâtea detalii. Și tu doar ce ai apărut pe aici." ma întreabă Levi într-un sictir
"Asta e treaba mea"
"Eu când am spus ca este vrăjitoare nu ați vrut sa ma crede-ți"
"Și eu când mi-am zis în cap ca ești prost. Am zis ca nu ca mi se pare" zic eu în sictir
"Ia vezi cum vorbești cu mine. Pot sa te omor în 2 mișcări."
Deja nu mai puteam de nervi. La un moment dat după ce am auzit ce am spus m-am ridicat în picioare și eram gata sa sar la bătaie. Dar o vad pe Cristina cum ma trage de mânecă și ii spune lui Hange ca noi trebuie sa ajungem acasă. Când am auzit ce a spus Cristina le-am explicat cum sa ma contacteze dacă au nevoie de noi și imediat am pus mana pe lănțișor și m-am gândit ca voiam sa ma întorc acasă. În câteva secunde praful galben care ieșise din lănțișorul meu deja acoperise toată camera. Și și noi și praful si noi ne pierdusem urma. Chiar eram curioasa sa ii vad fata lui Hange când am dispărut din camera unde am băut ceaiul. Dar din păcate acest lucru nu era posibil. Când am ajuns acasă Cristina era asa de fericita ca l-am văzut pe Levi. Și eu atât de trista ca nu am apucat sa ii dau un pumn în fata aia de piticanie. Dar pana la urma am mai stat la povesti cu Cristina am mâncat ceva și peste 2 ore Cristina a plecat spre casa ei. După ce a plecat Cristina m-am întins în pat și am început sa ma gândesc cum acest lănțișor mi-a schimbat viata. Eram chiar curioasa dacă acest lănțișor putea sa facă și alte lucruri. Dar nu prea cred. Aveam atâtea întrebări dar, când am început sa ma uit pe pereți de plictiseala am văzut o poza cu Bakugo și mi-am amintit ce mi-a spus înainte sa plec. Dar nu știam dacă sa ma duc un sau sa ma duc mâine la el. Dar pana la urma m-am decis sa ma duc. Dar când sa iau lănțișorul în mana și sa plec spre Bakugo o aud pe mama mea cum striga sa ma duc la magazin ca să ii cumpăr o pâine. Era deja târziu, nu știu ce pâine puteam sa mai găsesc la ora aia dar pana la urma m-am dus. Pe drum am început sa îmi imaginez cum puteam sa îl bat pe Levi dacă apucam. Dar dupa ma lovit o întrebare. Cum am reușit sa manevrez atât de bine EMM-ul lui Levi. Adică nu era ca și cum l-am mai folosit. Dar pana la urma am întrat în magazin am luat o pâine și după am plecat spre casa. Pe drum ma tot gândeam cum am reușit sa fac acest lucru. Când am ajuns acasă am lăsat pâinea pe masa, m-am schimbat în pijamale și m-am dus direct în pat și am adormit.
A doua zi eram atât de fericita ca puteam sa ma duc iarăși la Bakugo dar iar fix când sa plec ma striga mama sa ma duc sa mănânc. Am mâncat m-am schimbat de haine ca am realizat ca eram încă în pijamale și am pus mana pe lănțișor, i-am rostit de 3 ori numele lui Bakugo și am ajuns imediat la el. Când am deschis ochii îl vad pe......
CITEȘTI
O noua viata
FanfictionY/n era o fata care iubea animeurile. Ea se certa mereu cu părinții ei. Dar într-o zi s-a întâmplat ceva uimitor