Capitolul XVI

146 8 0
                                    

Când am început sa țip cât de tare am putut. Dintr-o data ma trezit Levi. El era foarte speriat ca începu-sem sa țip dintr-o data. Când am văzut ca Levi era bine l-am luat în brate și am început sa plâng.

"OK. Ești bine? Adică nu ca ma supăra ca ma ții în brate. Dar ești bine?"

"Am avut un coșmar"

"Despre ce era?"

Eu am tăcut din gura. Nu am vrut sa ii povestesc despre ce s-a întâmplat în coșmarul meu. Nu i-am spus pana acum despre Bakugo. Și nici nu cred ca o sa ii povestesc vreodată. Chiar nu știu de ce nu vreau sa ii povestesc. Dar măcar nu acul. Nu vreau acum.

"Bănuiesc ca nu vrei sa vorbești acum despre ce ai visat."

"....."

"OK te înțeleg. Hăi sa te bagi la somn ca mâine ai o zi grea"

Ma desprind din bratele lui calde și ma întind înapoi în pat. Levi ma învelit și ma luat în brate ca să pot sa adorm. Dar a trecut 1 ora. Și eu încă nu puteam sa adorm. Îmi tot venea în cap imaginea când Bakugo îl ardea pe Levi. Și nu era o imagine foarte plăcută.. Asa ca la un moment dat când deja mi-am dat seama ca Levi ca doarme, m-am ridicat încet din pat ca să nu îl trezesc și m-am dus afara sa ma uit la răsărit. Deocamdată încă nu apăruse răsăritul. Dar nu mai avea mult. Era o seara atât de plăcută și mai ales ca și locul unde era casa lui Levi era asa de liniștit. Era pe un deal și se vedea totul asa frumos. Orașul, zidurile, cerul și chiar și pădurea în care ma dus Levi se vedea. Deocamdată se observa doar lumina luni, ferinalelor și a stelelor. Când simt dintr-o data ca cineva îmi pune ceva pe mine. Era Levi și mi-a adus pelerina lui ca să nu îmi fie frig. Bine nu am ce zice chiar îmi era frig. Dar nu voiam sa merg în casa. Dar Levi era iarăși fără tricou și doar cu pantaloni pe el. Avea asa o placere sa stea fără tricou. Mai ales pe frigul asta. S-a pus lângă mine și nu a spus nimic. Dar când a apărut răsăritul soarelui ma luat de mana și mi-a spus "Nu o sa las pe nimeni sa te raneasca. Chiar dacă ar trebuii sa îmi dau viata pentru tine"  când am auzit am izbucnit în plâns. Levi ma luat în brate cât răsăritul era în fata noastră. Dintr-o data lumina soarelui a acoperit tot orașul. A fost cel mai frumos răsărit pe care l-am văzut vreodată. Bine printre lacrimi dar tot l-am văzut. La un moment dat spune Levi sa ne întoarcem în casa. Dar eu i-am zis ca de ce sa intram în casa când poate el sa se ducă sa ia ceva pe el și sa începem antrenamentele.

"Vrei sa ne antrenam asa dis de dimineata?"

"Da ce are?"

"E 5:30"

"Asa și?"

"Bine cum vrei tu. Stai aici ca ma duc sa îmi iau ceva pe mine. Dă-mi pelerina ca îți aduc și ție ceva mai gros un pic."

"Bine"

După ce l-am așteptat vreo 10 minute iese din casa cu un hanorac pe el și unul în mana. Ii stătea atât de bine în hanorac. Era atât de drăguț. Când se aproprie de mine îmi da un hanorac de al lui. Era de culoare roșie. Și venea foarte bine pe mine. Zici ca eram hanorac umblator. Spre surprinderea mea Levi era mai înalt ca mine. Nu cu mult dar tot era mai înalt decât mine. Și el când nu era la antrenamente și nu se îmbracă în costum elegant purta în general haine largi. Și ii stătea atât de drăguț în ele.

Am început antrenamentul. Mai întâi a vrut sa ma învețe cum sa trag cu arcul. Dar deja știam cât de cât sa trag cu arcul deci nu era mare problema pentru mine. După ce am reușit sa sa trag cu arcul. Levi ma pus sa mai trag de câteva ori. După am trecut la săbii. Ma învățăm cum sa le manuiesc mai bine. Și cu sa ma lupt practic cu un titan. Peste multe și multe ore în care doar m-am antrenat,o vad pe Cristina care venea spre noi. Dar când am văzut-o ma lăsasem un pic mai în fata decât trebuia sa stau. Ca tot timpul la antrenamente trebuia sa stau dreapta. Ca dacă nu nu ii convenea lui Levi. Și când a văzut ca m-am lăsat un pic mai în fata ma luat de talie și și-a pus capul practic pe capul meu. Dar el nu o observase pe Cristina. Voia sa îmi zică ceva dar atunci a văzut-o și el și sa îndepărtat cât de cât de mine. Mi-a spus ca o sa continuam cu antrenamentele mai încolo. Pot sa ma duc la Cristina. Dar sa nu stau mult ca ma așteaptă acasă cu mâncare. Deoarece eu nu mâncasem nimic toată ziua. El mai mâncase niște mere cât se uita la mine cum ma chinuiam sa trag cu arcul. Când a venit Cristina lângă mine am început sa vorbim de ale nostre. Și peste 1 ora și jumatate i-am spus ca merg acasă ca îmi era foame. Am întrebat-o daca vrea sa ieșim mai pe seara, dar mi-a spus ca vrea sa se întâlnească cu Mikasa, și ca o sa ne vedem mâine. Mi se părea ciudat dar pana la urma m-am îndreptat spre casa cu gândul la cât o sa ma înjure Levi ca nu am venit mai devreme. Era destul de târziu. Ma antrenasem aproape toată ziua. Ma simțeam atât de bine. Dar când am intrat în casa ma uit ca pe masa erau câțiva cartofi și când am intrat în dormitor spre surprinderea mea Levi dormea. Dormea atât de drăguț. Asa ca m-am întors la bucătărie după ce m-am schimbat în pijamale. Și într-un final aveam și eu niște pijamale frumoase. Erau niște pantaloni scurți cu un tricou foarte frumos. Și pantaloni și tricoul era rosu. Ma ducea cu gândul la hanoracul lui Levi. Noroc cu Cristina ca ea cât ma antrenam eu. Ea își făcea cumpărăturile prin oraș. Și ma bucur ca s-a gândit și la mine. După ce am terminat sa mănânc m-am dus sa ma culc. Dar........

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum