Capitolul XI

193 7 0
                                    

Pe patul meu stătea Levi. Când l am văzut am apucat tot ce era pe lângă mine și am început sa arunc spre el și sa ii zic sa își închidă ochii. Ma duc repede spre dulap sa iau ceva haine și după fug în baie sa ma îmbrac. După ce ma îmbrac încă nu am ieșit din baie și tot îmi puneam întrebări. Cum a ajuns aici și ce cauta la mine în pat. Și întrebări de genul. Pana mi-am dat seama ca i-am dat una dintre bratatile mele. Cele care puteau sa aducă pe oricine unde eram eu. Dacă brățară îl aducea mai aproape. Adică în același baie cu mine. În aceeași încapere. Dar din fericire nu s-a întâmplat asta. Pana la urma am ieșit din baie și stăteam în partea cealaltă a camerei. Camera mea nu era cea mai ordonata. Aveam în plan sa fac curat în ziua aceea. Dar apăruse Levi. Și știam ca el are ceva probleme cu curățenia. Dar se uita ciudat la mine și nu înțelegeam de ce. Dar dupa mi-am dat seama. Ma uitam pe peretele meu plin cu poze. Dar partea buna acum vine. Pe perete erau poze cu Eren,cu Hange. Dar..... erau poze și cu el. Și pana la urma am înțeles de ce se uita asa ciudat la mine. Era o liniște care deja începea sa nu îmi mai placa. Doar stăteam și ne uitam unul la altul. Chiar eram curioasa la ce se gândea. Dar pana la urma nu aveam cum sa îmi dau seama. Pana la urma sparg liniștea și încep sa vorbesc.

"De ce ai venit la mine? Ai nevoie de ceva?"

"Nu am nevoie de nimic voiam sa vad ce faci. Dar când ai de gând sa faci și tu curat în casa asta. Adică arata groaznic."

"Azi aveam de gând sa fac curat. Dar am zis sa fac un dus și după sa ma apuc sa fac curat. Dar ai apărut tu"

"Îmi pare rău că te-am speriat"

"Nu e nici cea mai mica problema. Dar pana la urma tu de ce ai venit aici. Ca nu prea cred ca ai venit sa ma întrebi ce fac. Adică ar trebuii sa ai un motiv."

"Bine. Ma plictiseam. Și eram curios cum arata lumea de aici. Scuze ca te întreb dar nu am cum sa ma abțin. Ce e cu toate pozele astea?"

"Aaaaaa..... Pai nu știu cum sa îți explic. Aici pe peretele asta sunt poze practic cu idolii mei. Ști?"

"Atunci ce cauta Eren acolo?" spune asta și începe sa rada.

Era prima data când îl vedeam pe Levi ca râde. Dar eu trebuia sa încep sa fac curat. Asa ca l-am rugat pe Levi sa ma ajute. Și spre surprinderea mea a acceptat.

După 2 ore am terminat sa facem curat. Bine mi-e normal nu îmi lua atât de mult dar cum Levi a vrut sa fie luna. Și sa strălucească fiecare parte a camerei a durat mai mult. Am noroc ca nu e asa de mare camera mea. Ca dacă era mai mare dura și mai mult. Dar într-un final am terminat. Și cum nu mai aveam ce sa facem în casa l-am întrebat pe Levi dacă vrea sa mergem la o plimbare. El acceptase. Dar când sa ieșim din casa......

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum