Capitolul XX

156 7 0
                                    

Când m-am dus spre tatăl meu am auzit

"Y/n! Trezește-te! Y/n"

Era Cristina. Deschid ochii și întreb.

"Sunt în rai?"

"Tu numai în rai nu te mai duci"

"Sunt în viata?"

"Da. Logic. Dacă nu erai în viata crezi ca ma vedeai?"

"Eu știu. Dacă muream poate puteam sa îți răspund la întrebarea asta."

"Cum dracu sa îmi răspunzi dacă erai moarta?"

"Nu mai țipați ca doua proaste. Cristina las-o pe y/n sa se odihnească. A pierdut multe. Noroc cu puterile ei de titan ca dacă nu acum chiar era moarta."

Când m-am uitat sa vad cine a spus toate astea am văzut ca era Levi. Cristina s-a ridicat mi-a spus ca pleacă sa de-a vestea mai departe ca m-am trezit și a fugit pe ușa plina de fericire. Levi s-a așezat în locul unde a stat Cristina și se uita la mine. S-a uitat preț de câteva minute și nu a spus nimic. Pana la urma am distrus eu liniștea.

"Ce ai vrut sa zici prin faptul ca am pierdut multe?"

"Pai hai sa îți povestesc:

Dupa ce ai leșinat am venit la cel mai apropriat doctor și singurul doctor care exista și sa fie de încredere ca să nu ne dea secretele mai departe. Și ne-a spus sa nu ne facem griji deoarece puterile tale de titan îți vindeca partea de creier care era "bolnava" doar ca o face foarte greu pentru ca pana la urma e creierul și tu nu ști încă cum sa îți folosești atât de bine puterile de titan. Asa ca am așteptat și au trecut 2 luni. Între timp a fost o bătălie cu Annie și cu Eren. Am aflat ca titanul Femela era defapt Annie. Am dat de titanul femela atunci când am ieșit în afara zidurilor și ne-a atacat Annie. Reușisem la un moment dat sa o captura dar a început sa urle și peste câteva secunde urletele ei au adus foarte mulți titani ca să ii mănânce corpul de titani ca să scape ea. Dar înăuntrul zidurilor Annie s-a transformat în titan și a început sa ne atace. Asa ca s-a transformat și Eren. A fost o lupta grea doar ca pana la urma a reușit sa o scoată din titan. Dar când a vrut sa o omoare si-a făcut un fel de scut care arata ca un cocon din ghiata. A. Am uitat sa îți zic, Annie putea sa își întărească pielea,adica sa își facă un strat protector care arata ca un fel de ghiata. După aceea am aflat ca pereții erau făcut dintr-un fel de piele de titani. Și în rest nu s-au întâmplat foarte multe. Doar am aflat ca Bertholdt este Titanul Colosal și Reiner e Tiatnul Blindat. Ăștia doi i-au capturat pe Ymir cu Eren și cu Historia. Hmm. Am aflat ca Historia trebuia sa fie următoarea la tron. Am aflat ca tatăl lui Eren i-a furat puterea Historiei de titan și i-a dat-o lui Eren. Eren a luat puterea mâncând-l pe taica-su. Tatăl Historiei s-a transformat în titan și a vrut sa îl mănânce pe Eren dar pana la urma Historia si-a omorât propriu tata și acum totul e bine și Historia e la tron.

Hai ca nu ai pierdut chiar asa de multe. E-ești ok? "

Stateam și ma uitam la el atât de socata încat nici de clipit nu mai clipeam.

" Daaa. Nu am pierdut multe deloc. "

" A da. Și Erwin a rămas fără o mana atunci când au vrut sa o salveze pe Historia și pe Eren. "

" Serios. Chiar îmi pare rău. Bine ca acum totul e bine."

"Eh ți-aș zice sa te odihnești ca o sa te aștepte multe. Mergem la zidul Maria ca să astupam sparturile zidului. Și sa anihilam titanii de acolo."

"Dar e periculos."

"Da dar te avem pe tine și pe Eren. Mai ales ca de tine nu știe nimeni. Maine o sa te duci cu Hange ca să îți antrenezi titanul și o sa fie și Eren acolo. Nu ma întreba de ce e și Eren. Adică eu chiar nu ii vad rostul dar în fine."

"Bine o sa încerc sa îmi controlez titanul."

Levi se ridica ma săruta și pleacă pe ușa dându-mi de înțeles ca ma lasă să mă odihnesc. Doar ca pana nu am primit semnalul de la Bakugo ca este bine nu am putut sa adorm deloc. Eu i-am trimis acum 1 ora semnalul verde și el nu mi-a răspuns. Era pe rosu. Am încercat sa vad dacă puteam sa ii dau mesaje pe ceasul asta sau brățara asta ca nici nu știu ce e. Și spre surprinderea mea am reusit. Într-un final am primit un mesaj de la Bakugo și puteam sa stau liniștită știind ca el este bine.

A doua zi ma trezește Levi cu mancare și cu ceai. După aceea m-am îmbrăcat și am fugit jos la antrenamente. Eram în întârziere deja,ca de fiecare data. Pana la urma am ajuns. Hange ma pus sa ma transform în titan doar ca atunci când am vrut sa ma transform.........

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum