Capitolul XVII

133 8 0
                                    

Dupa ce am terminat de mancat m-am dus sa ma culc, dar dupa ce am adormit nu au trecut nici 5 minute ca ma trezise Eren. Mi-a spus ca trebuie sa mergem neaparat pe zidul Maria deoarece multi cadeti sunt acolo si lupta cu titani.Levi mi-a spus sa merg cu Eren pe zidul Maria si ca o sa vina si el . Eram pe zidul Maria, dar peste tot erau titani. Eren avea cheia la el, era sansa mea sa ajung la casa lui si sa aflu cum pot sa fac rost de praf pentru lantisorul meu.Dar cand ma uit mai bine vad ca jos , intr-un spatiu unde nu erau deloc titani , dar acel loc urma sa fie plin de titani deoarece toti alergau spre acel spatiu, erau doar titani anormali care alergau dupa ceva, nu intelegeam de ce fug acolo pana cand am vazut ca in acel spatiu care eu credeam ca era gol era Levi cu Bakugo si cu Cristina. Nu intelegeam cum a ajuns acolo Bakugo si de ce Levi nu lupta cu titani.

"Nici unul de acolo nu mai au gaz nici sabii. In scurt timp toti o sa fie morti . Nu au cum sa supravietuiasca. Si daca vrei sa spui ca poate Bakugo sa isi foloseasca puteriile , te inseli. Bine poate sa le foloseasca dar nu o sa ii ajute foarte mult timp. Tot morti o sa ajunga sa fie."

Cand am vazut ca un titan se ducea fix spre Levi m-am transformat in titan. Doar ca atunci cand am deschis ochii nu arem pe zidul Maria , si eram in fata casei lui Levi. Transformatat in titan. Cand mi-am dat seama ce se intampla am iesit imediat din titan. Eram atat de speriata incat atunci cand am ajuns pe pamant am inceput sa tremur cat timp ma uitam la titanul care se descompunea in fata mea . Cand ma vazut Levi ca tremuram si ca plangeam si ca eram foarte speriata a venit fugind spre mine si ma luat in brate. In cateva secunde is facu-se aparitia Hange cu Cristina si cu Mikasa. Iarasi nu itelegeam de ce Mikasa era cu ele.Chiar eram curioasa doar ca nu aveam timp sa ma gandesc la asta. Eram foarte speriata. Puteam sa ranesc pe cineva.Daca nu reuseam sa controlez titanul? Putea ca titanul meu sa ajunga in oras. Si de acolo nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla.. Bine ca nu s-a intamplat nimic, si ca toata lumea este in regula. Dar eu nu intelegeam de ce aveam felul asta de cosmaruri. Mi se mai intampla si inainte sa am felurile astea de cosmaruri., doar ca nu le aveam atat de des. Trebuia sa aflu de ce am cosmarurile astea. Nu stiu cum, dar trbuia sa aflu. Dar dupa , cand m-am mai linistit si am vazut-o pe Cristina ca vine spre mine mi-am dat seama cum puteam sa aflu. Oglinda ei, cea pe care am folosit-o sa imi dau seama cum puteam sa fac rost de praf pentru lantisorul meu. Dar nu voiam sa ii spun despre cosmarurile mele, nu vreau sa o sperii, este atat de fericita si nu vreau sa ii impui capul cu problemele mele. Cand a vazut Hange titanul a inceput sa tipe de fericire. Ea este intr-un fel obsedata de titani. Bine nu chiar obsedata, dar ii plac mult. Cristina fugea spre mine. Dar nu am vrut sa ii spun ce s-a intamplat si l-am rugat si pe Levi sa nu ii spuna nimic despre cosmarurile mele. Am inceput sa ma gandesc la o scuza.

"Ce s-a intamplat?" ma intreaba Cristina speriata

"A vrut Levi sa ma sperie. Bine a vrut ca el chiar ma speriat, si cand m-am speriat m-am transformat in titan. Nu este foarte grav. Te-ai speriat degeaba"

"Ma bucur ca esti bine. In seara asta vrei sa treci pe la mine ca trebuie sa iti povestesc ceva."

"Ok. Dar de cand ai inceput sa stai asa de mult cu Mikasa?"

"Iti povestesc diseara. Ok?"

"Ok. O sa vin pe la un 18:00"

" Bine te astept.Eu ma duc sa incerc sa o dezlipesc pe Hange de titanul tau. Apropo arata foarte bine. Nu am ce zice."

" Mersi" ii spun eu razand

Dupa ce au plecat Hange cu Cristina si cu Mikasa , Levi mi-a spus sa mergem in casa, era ora 2:00, eu i-am spus lui Levi ca eu nu ma mai culc.

" Pana la urma vrei sa imi explici si mie ce se intampla cu cosmarurile astea?"

"Nu chiar nu vreau"

Am vrut sa plec dar Levi nu ma lasat.

" Nu te las sa pleci nicaieri pana nu imi povestesti ce se intampla"

" Ti-as povesti daca as stii si eu ce se intampla cu mine. Si inainte aveam genul asta de cosmaruri dar nu atat de des. Am ajuns sa le am in fiecare noapte."

" Dar despre ce este vorba?"

" Pai nu este acelasi vis mereu doar ca mi se pare ciudat ca in toate visele, bine cosmarurile, apari si tu."

"Eu? Apar in cosmarurile tale? Chiar asa de frica iti este de mine?"

"Nu, tu nu apari in cosmarurile mele ca personajul rau.Si de ce sa imi fie frica de tine?" ii spun eu razand

" Pai cine stie ce pot sa iti fac" 

Voia sa imi mai zica ceva dar se aude o bataie la usa. Levi s-a ridicat si s-a dus sa vada cine era. La usa era nelipsita Hange. Nici nu l-a bagat in seama pe Levi , a venit direct la mine. 

" Scuze ca te intreb asta. O sa fie o intrebare mai ciudata are ceva?"

" Nu nu are nimic. Poti sa imi pui intrebarea."

" Pot sa iau un pic din sangele tau?"

"Stai ce?"

Eren intra pe usa

"Las-o sa iti ia sange. Ca dupa o sa te trezesti cu ea la usa si o sa iti ia sange fara sa stii"

Hange se uita la mine cu un zambet foarte ciudat. Asa ca nu am mai comentat nimic si am lasat-o sa ia din sangele meu. Oricum deja stiam ca este pentru experimentelele ei. Dupa ce a plecat Hange , Levi mi-a spus ca pleaca la plimbare, si sa nu stau prea mult la Cristina ca la ora 21:00 este in fata usii lui Hange sa ma ia acasa. Cand a plecat si Levi ma uit la ceas si am vazut ca era 17:45 , asa ca m-am dus sa ma imbrac si am plecat si eu spre casa lui Hange. Oricum deja stiam ca Hange nu o sa fie acasă și ca o sa fie în laboratorul ei ca să își facă experimentele ei cu sângele meu. Când am ajuns în fata ușii lui Hange am bătut la usa, nu a durat mult și imediat mi-a deschis ușa Cristina. Era încă în pijamale, ea mereu iubește sa stea în pijamale deoarece spune ca sunt atât de comode și de pufoase. Bine ea nu avea alte haine în afara de blugi cămăși și câteva hanorace. A da și de pijamale. Dar pana la urma am intrat în casa. Ne-am așezat la masa din sufragerie și stăteam și ne uitam una la alta fără sa spunem nimic.

"Acum îmi spui ce s-a întâmplat?"

"Pai e cam mult de explicat"

"Pana la 21:00 ai tot timpul."

" De ce pana la 21:00?"

" Atunci vine Levi sa mergem acasa. Dar poate il fac sa mai stam un pic. Acum imi spui ce se intampla? Stii bine ca nu imi place sa astept.'

"Bine. Hai ca iti zic. Mai stii atunci cand vorbeam pe teren si ti-am spus de Mikasa ca este de treaba si ca am inceput sa stau mai mult cu ea?"

"Da, de ce?"

" Pai sunt impreuna cu ea. Nu stiam cum sa iti spun, ca suntem de ieri impreuna. Inainte sa vin atunci la tine ne-am cuplat. Am vrut sa iti zic ieri dar nu stiam cum sa o fac."

Eu stiam ca Cristina este bi, si atunci cand imi povestea de Mikasa mi-am dat seama ca este ceva la mijloc, doar ca nu m-am gandit ca o sa fie asta. Adica gen sa fie impreuna cu ea. Nu zic sunt fericita pentru ea doar ca nu ma asteptam.

' Esti ok?" ma intreaba Cristina

" Da sunt ok doar ca nu ma steptam.  Ma bucur pentru tine!"

" Eu o sa ma duc pana la baie sa fac un dus. Stai un pic aici. Daca vrei poti sa mananci ceva."

" Auzi pot sa iti iau un pic oglinda?  Ca vreau sa incerc ceva."

" Ce?"

"Vreau sa vad daca merge Instagramul sau genul asta de aplicatii pe ea."

" Nu prea cred ca merge dar cum vrei. "

"Ok. Mersi mult."

Atunci cand Cristina pleca-se in baie am intrebat oglinda ce are de aface cu simtomele mele. Mi-a scris pe oglinda sa o ridic spre fata mea. Asa ca am facut ce mi-a cerut. Cand a iesit un fel de lazer care a inceput sa imi scaneze capul. Cand a terminat lazerul ala sa imi scaneze capul a aparut pe oglinda doua radiografii. Cand mi-am dat seama ce am. Mai aveam un pic sa plang. Radiografiile alea semanau  cu...........

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum