Când am deschis ochii toți cadeți au început sa tipe la mulți ani,confetii săreau peste tot alături de niște baloane de toate culorile, Hange a desfăcut o șampanie și toți au început sa ii cânte la mulți ani atunci când Hange desfacu-se sticla. Vedeam pe chipul Cristinei cât de fericita este. După ce au terminat de cantat și șampania a fost pusa în pahare în mod egal ca să ajungă la toată lumea, noroc ca nu eram mulți, Levi vine din spate cu o cutie de lemn foarte mare. Vine spre Cristina și ii da cadoul. Și spre surprinderea mea ii spune cu un zâmbet larg și primtor la mulți ani. Când deschide cutia acolo era un echipament EMM alături de uniforma legiunii de recunoaștere. Când a văzut Cristina a început sa plângă de fericire. Asa ca ma duc la ea și o iau în brate.
"Sa nu crezi ca o sa te las singura"
"Adică?"
"Și eu am întrat la legiunea recunoașterii"
"NU CREEEEED"
"Ba sa crezi. Nu scapi tu asa ușor de mine"
Am început sa sarbatorim toată ziua. Dar când ma uit în oglinda vad ca era ceva ciudat la lănțișorul meu. Când ma uit mai bine rămân socata.
"CRISTIIIIIINAAAAA!"
"Ce e? Ce ai pățit? Ce sa întâmplat?"
"Nu mai avem praf"
"Stai ce?
" Ce ai auzit! "
" Și cum ne întoarcem acasă?"
" Nuu stiuuuuu! "
" Am rămas blocate aici? "
" Nu stiu"
Cum puteam sa facem rost de praf? Adică eu nu știam ca lănțișorul asta poate sa rămână fără praf. Am crezut ca poți sa călătorești cu el cât vrei. Ce o sa facem acum? Cum o sa ajung eu la Bakugo? Eram atât de speriata ca începusem sa tremur. Când dintr-o data simt o mana pe spate. Era Levi.
"Linisteste-te. Hai sa stai jos."
Levi ma condus la un scaun ca să pot sa ma așez. Ma tot întrebam cum o sa pot sa fac rost de praf. Când m-am gândit la ceva.
"Cristina. Ai oglinda la tine?"
"Da. De ce?"
"Mai ai instrucțiunile"
"Da încă nu......" nu mai apuca sa termine propozitia
"Dă-mi instrucțiunile!"
"OK. Ok"
Încep sa citesc instrucțiunile. Scria asa:
Acesta oglinda poate sa va arate orice persoana vreți sau sa îți rezolve toate curiozitățile. Trebuie doar sa te gândești la persoana pe care vreți sa o vedeți sau la întrebarea pe care trebuie sa o rezolvați.
"Dă-mi oglinda acum"
Cristina îmi da oglinda. Asa ca incep sa ma gândesc la întrebarea cum pot sa fac rost de praf pentru lănțișorul magic? Oglinda începe sa scoată un fum alb care se îndrepta spre tavan. Și începe sa iasă culori și sa formeze un fel de filmuleț. Arata ca trebuie sa facem rost de cheia care o avea Eren mereu cu el și sa ajungem la pivnita unde a fost înainte casa lui Eren și acolo vom găsi răspunsul la întrebare. Cum am auzit asta am vrut sa zbor către Eren ca să ii iau cheia de la gat și sa fug spre casa lui. Dar Levi ma prinde și îmi spune.
" Ai răbdare deocamdată este foarte periculos. Nu uita zidul Maria este distrus și acolo sunt doar titani. Ar fii foarte greu sa treci de ei singura. Și mai ales ca îți trebuie antrenament mai întâi. Eu știu ca vrei sa ajungi acasă cât mai repede. Dar nu prea cred ca vrei sa mori. "
CITEȘTI
O noua viata
FanfictionY/n era o fata care iubea animeurile. Ea se certa mereu cu părinții ei. Dar într-o zi s-a întâmplat ceva uimitor