Capitolul X

193 8 0
                                    

Pe scrisoare scria:

Draga fiule

Știu ca a trecut foarte mult timp și probabil te gândești ca am murit. Sau ca am plecat fără sa îmi pese de voi. Doar ca mama ta nu ți-a spus toată povestea, deoarece a vrut sa îți spună când mai crești..... Dar din păcate nu a apucat asa ca o sa îți povestesc totul prin aceasta scrisoare. Și cine știe într-o zi o sa putem sa ne întâlnim. Dar vreau sa te rog doar un lucru. Jandarmeria regelui încă ma cauta și nu vreau sa îți fac probleme asa ca după ce termini de citit scrisoarea pune-o în foc și las-o sa ardă pana nu mai rămâne nimic din ea. Acum este timpul sa îți spun toată povestea.
  
             Când erai mic și voiam sa te protejam cu orice preț al vieții am fii fost în stare sa facem orice. Și dacă te întrebi de ce este faptul ca tu ai fost singura sarcina reușită a mamei tale. Trebuia sa mai ai 1 frate și 1 sora. Dar din păcate au murit cu câteva secunde peste ce s-au născut. Și când am văzut ca tu ai reușit sa trăiești. Am jurat sa te protejam cu orice preț. Eram disperați nu știam ce sa mai facem.
      Într-o seara când ma întorceam de la tăiat lemne ma întâlnesc cu un om bătrân care avea nevoie de ajutor. Asa ca fără nici cea mai mica ezitare l-am invitat la noi în casa pentru o masa calda și un acoperiș de asupra capului. După 1 săptămâna bătrânul ne-a adunat pe toți în bucătăria noastră mica și ne spune. Sunt-ți singurii care m-au primit și au vrut sa ma ajute. Sa am un acoperiș de asupra capul. Sa pot sa mănânc și eu ceva. Sa nu mor de sete. Și mai ales ca v-ați purtat cu mine atât de frumos. Acum este timpul sa va răsplătesc. Bătrânul se transforma într-un tânăr chipeș și ne intinde o carte. Ne spune sa o folosim cu cap și sa avem grija. Când am citit puțin din carte am văzut cum scria vrăji în acea carte de toate felurile. Pana la vrăji pentru furculițe și cele mai mărunte lucruri pana la vrăji pentru nemurire. Asa ca după cum ai observat și tu am început sa folosim cartea cu vrăji. Și peste ceva timp regele a aflat. Dar ce nu știi tu e ca noi înainte am stat înauntrul zidului Rose. Iar tu cu mama ta cu ajutorul unei vrăji pe care o făcusem ați ajut în interiorul zidului Maria. După aceea am dispărut eu cu lucrurile mele vrăjite. Dar din păcate Jandarmeria au găsit-o pe mama ta și au omorât-o fără nici o ezitare. Dar tu printr-un miracol ai supraviețuit.

Asta este adevărată poveste. Și sa nu crezi ca nu m-am uitat la tine tot timpul. Am o oglinda și când vreau sa vad ce faci ma uit in ea. Sunt atât de mândru de tine. Esti cel mai bun fiu de pe lume. Te iubesc

Când ma uit la Levi vad ca începuse sa plângă. Asa ca merg spre el sa îl iau în brate. Era prima data când îl vedeam pe Levi plângând. Și cred ca o sa fie și ultima data. Dar spre surprinderea mea ma strâns în brate. Și nu ma strâns încet. Simțeam ca nu mai pot sa respir. Dar nu aveam cum sa ii spun ca ma sufoca mai ales în momentul ala. Ma uit la Cristina și stătea acolo și nu spunea nimic. După ceva timp Levi se mai liniștise. Și ne spune "Dacă afla cineva ce s-a întâmplat aici va omor" asa ca i-am explicat ce sa facă cu brățară și ne-am luat rămas bun. Când ne-am întors la școală trecuse doar 5 minute asa ca am urcat scările ca să ajungem în clasa.

După ore când am ajuns acasă. M-am dus direct sa fac un dus. Deoarece avusem ultima ora sport și eram transpirata. După 20 de minute ies din baie doar cu un prosop pe mine când vad ca pe patul meu stătea.......

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum