FIND ME -47-

510 70 88
                                    

Keyifli Okumalar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli Okumalar!

ÖNCEKİ BÖLÜMDE:

Tek istediğim şey bana her şeyden önce haber vermesiydi. Olayları başkalarından değil de ondan öğrenmek istiyordum. Beni karşısına alıp konuşmasını ve çekinmeden anlatmasını istiyordum. Aramızda ki ilişkinin beraberinde paylaşım, dostluk ve sırdaşlık getirmesini isterken Jackson ben yokmuşumcasına davranmaktan başka hiçbir şey yapmamıştı. Kapıdan hızlıca çıkıp giderken demir kapıyı sert bir şekilde çarpıp çıkmıştı. Güçsüz düşen ayaklarım yüzünden kendimi şezlongun üzerine bırakmıştım. Bedenim o kadar ağırlaşmıştı ki kaldıracak gücüm yoktu.

Tek kelime dahi etmeden çekip gitmişti. Araba tekerlerinin boş sokakta çıkardığı sesi duymamla birlikte dizlerimi kendime çektim.

"Aptalsın, tam anlamıyla aptal."


Yine nasıl geçtiğini anlamadığım haftanın sonu gelip çatmıştı. Şirkette çalışmalar tam gaz devam ediyordu. Her gün düzenli olarak şirkete gidip işlerimi halledip oyalanmadan evime geliyor ve stüdyoma kapanıyordum. Yu Jin arada bir yanıma geliyor ve iyi olup olmadığımı kontrol ediyordu. Jackson'la ayrılığımızın üzerinden tam tamına bir ay geçmişti. Elim her ne kadar onu gizli gizli takip etmek ve nelerle uğraştığını görmek için sosyal medya hesaplarına gitse de saniyesine çıkıyor, kendime engel oluyordum. Hatta televizyonu dahi izlemediğimi söylesem yalan olmazdı.

Kendime acı çektirmek istemiyordum. O günün üzerinden günler hatta haftalar geçmişti. Onun bana döneceğini, ilişkimiz için bir şeyler yapacağı konusunda umutlanmıştım. Bu süreç içerisinde internette yayılan o meşhur fotoğraflar yalanlanmış ve Jackson'ın adı temize çıkarılmıştı.

Mi-ran'la ilgili kafamda kurduğum bir çok şeyin yalanlanmış olması tuhafıma gitmişti doğrusu. O kızla karşılaşsam nasıl tepki verirdim bilmiyorum. Keza şirkette gidip geldiğimden beridir onu ne görüyor ne de onunla ilgili duyumlar alıyordum. Tabi fotoğraflar yüzünden şirkette de dedikodular yayılmıştı. Hatta Do Hyung'dan duyduğuma göre, kız ayağını burktuğu için Jackson ona hem yardımcı olmak hem de şirkette ki aile kavramını korumak amacıyla sorumluluğunu yerine getirmek istemiş. Boş durmayan magazincilerde bu işi fırsata çevirip güya onları medyaya yaymış falan filan.

Düşündüğümde bana gerçekten saçma geliyordu. Sonuçta fotoğrafların çekildiği yer Mi-ran'ın evinin önüyse gazetecilerin orada ne işi vardı? Hem de hiç tanınmayan bir kızın evinde... Baştan sonra kadar saçma sapan olan bu konuyu kapattım ve kendime yeni bir sayfa açtım.

Sadece Jackson'ın adına sevinmiştim. Artık kafasının rahatladığına eminim. Fakat her ne kadar fotoğraflar yalanlanmış olsa da Jackson bana her şeyi anlatıp neyin nasıl olduğunu açıklama gereği dahi duymamıştı. Ondan ayrıldıktan sonra ilk zamanlar vicdan azabı çekip bir süre içime kapanmıştım. Şirkete, ailevi sorunlarım olduğunu ve kısa süreliğine istirahat etmek için rapor alıp kendimi eve kapattığım bile olmuştu. Bu süre zarfında oturup günlerce düşündüm. Jackson'a söylediğim şeylerin ağır olup olmadığını düşünmeden edemedim. Onunda haklı olduğu tarafları vardı fakat bu benim haklı olduğum tarafların yanında sönük kalıyordu.

FIND ME |Jackson|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin