ÖNCEKİ BÖLÜMDE:
Derin bir nefes almaya başladığı sırada iğrenircesine gözlerine baktım.
"Bunların bedelini ödeyeceksin, ya yasal ya da kişisel. Ama şunu asla aklından çıkarma; seni asla affetmeyeceğim. Son nefesime kadar senden iğrenecek ve nefret edeceğim. Ve asl-" O esnada kafamın arkasında hissettiğim ağır darbeyle sarsıldım. Hissettiğim acıya bakılırsa kafama sert bir cisimle vurulmuştu ve şu an dayanılmaz bir acı hissediyordum. Elimi yavaşça başımın arkasına götürdüm. Sıcaklık hissediyordum.
Elimi yavaşça göz hizama getirirken bedenimin titremeye başladığını ve acının tüm kafama yayıldığını hissediyordum. Elimi kaplayan kanı görmemle gözlerimin kayması saniyeler içinde gerçekleşmişti.
"YA! NE YAPTIN SEN!? MİN Jİ!?"
Jackson'ın anlatımından
Min Ji'nin dalgın bir şekilde içeri gitmesine izin vermek pek içime el vermese de babasını arayacağını söylediğinden ötürü kendimi geri çekmek zorunda kalmıştım. Yaşadığı zorluğun üstesinden gelebilmesi için elimden geleni yapsam da onun içinde kopan fırtınalara ne yazık ki engel olamıyordum.
Diğerlerinin yanına dönüp yerime oturdum.
"Sorun ne?" Do Hwan'ın bakışları ben ve gözden kaybolan Min Ji'nin arasında gidip geliyordu.
"Babasıyla konuşacağını söyledi."
"Şimdi ne yapmayı planlıyorsunuz bu olayla ilgili?" Yu Jin endişeyle bana döndüğü sırada dudaklarımı birbirine bastırıp başımı iki yana salladım.
"Epostadan bir sonuç çıkmasını bekleyeceğiz. Bu sırada Do Hwan şirketten bilgi sızdırmaya çalışacak. Umarım altından kalkabiliriz." Dedikten sonra elimde döndürüp durduğum su dolu bardağa bakıp iç geçirdim.
"Eğer onun masum olduğunu kanıtlarsanız Min Ji'nin şirkete devam edeceğini düşünüyor musunuz peki?" Yu Jin'in sorusuyla bakışlarımı bardaktan uzaklaştırdım.
"Büyük ihtimalle devam etmeyecek. Kim devam eder ki böyle bir muameleye maruz kaldıktan sonra?" Eminim ki istifa edecekti. Gururlu ve kendini asla ezdirmeyen bir yapısı vardı çünkü. Yaşattıkları şeyden sonra hala şirkette devam etmesi onun karakterine ters düşerdi.
"Bu durumdan ailesinin haberi var mı?" Sorumla Yu Jin'in bakışları yavaşça yerden bana doğru kaymıştı.
"Babası çok sinirlendi fakat onu gelmemesi için ikna etmeyi başardım. Bu durumu söylemek zorundaydım. Onlardan bir şey saklayamam, özellikle böyle bir durumu." Diyerek omuz silktiğinde gözlerimi kırpıştırıp başımı salladım.
"Doğru olanı yapmışsın."
Do Hwan'da katıldığını belli eden bir hareketle başını sallarken arka taraftan gelen garaj kapısının açılma sesiyle hızla sesin geldiği tarafa döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIND ME |Jackson|
Fanfiction*devam ediyor* Jung Min Ji aranjör olarak JYP Entertainment'ta işe başlar ve kısa süre sonra farkında olmadan kendini bir idole kaptırır. |Tür: Genç Kurgu| Story by Baddiv. Başlangıç: 26 Nisan 2020