FIND ME -13-

941 106 103
                                    


Finallerimi bitirdim ve geldim! Finalleri olanlara ve önümüzde ki sınava girecek okurlarımıza başarılar diliyorum. Başaracağınıza eminim. Sizi seviyorum <3

(Bu bölüm feministliğim ağır bastı sanırım.)

- BADDIV

MEDYA: Jackson ve senin aranda kalmak o kadar zor ki anlatamam Ji Chang-Wook...

MEDYA: Jackson ve senin aranda kalmak o kadar zor ki anlatamam Ji Chang-Wook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ÖNCE Kİ BÖLÜMDE:

Jackson, alay edercesine takındığı ifadesini yüzünden hızlıca silerek ciddileşti.

"Teşekkür ederim."

"Ne için?" Benimle aynı hizaya geldiği sırada bakışlarını bana çevirdi.

"Az önceki-" cümlemin sonunu beklemeden işaret parmağını dolgun dudaklarına bastırdı.

"Şirkete giderken seni burada bırakacak değildik." Gülümseyip göz kırptı.

Bu cümlesi açıkça "Konu kapandı." demekti. Dediğini yapıp gülümsedim.

İlk defa onu bu şekilde görmüştüm. Ve itiraf etmeliyim ki, beni fazlasıyla etkilemişti...




Eun Hyuk'un taciz eden bakışları hala üzerimizdeyken masaya doğru ilerliyorduk. Jackson'ın şirkete gideceğimizi söylemesi, beni kurtarmak için uydurduğu bir yalandı. Çünkü herkes eksiksiz bir şekilde masa da oturuyor, kendi aralarında sohbet ediyorlardı.

"Şirkete gideceğimizi sanıyordum." Bakışlarımı Jackson'a çevirdim. Gülümseyerek ekibin bulunduğu masaya bakıyordu. Bakışları beni bulduğunda yutkundum.

"Yalan söyledim."

Şu an ki bakışını nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Ama söyleyebileceğim tek bir şey var:

MİN Jİ KENDİNE GEL!

Bakışlarını benden uzaklaştırıp ellerini Do Hyung'un omuzlarına yerleştirdi. Sandalyeme oturmak üzereyken Jin Young'la göz geze geldim.

"Hyung, kayabilir misin? Buraya oturmak istiyorum."

"Aigoo, tabii ki." Do Hyung kendi yerini Jackson'a vererek hemen yan tarafında bulunan boş sandalyeye kaydı.

Jackson'ın neden yanıma oturduğuna dair fikrim yoktu. Kalbimin ritmik atışları kulaklarımda çınlarken gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

"Senin kalktığın sırada onun da kalkması tesadüf olamaz, değil mi?" Jin Young kollarını masada birleştirdiği sırada başıyla Eun Hyuk'un olduğu masayı işaret etti.

FIND ME |Jackson|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin