Keyifli okumalar!
MEDYA: Yorumsuz...
ÖNCEKİ BÖLÜMDE;
"Sakın kafanda kurgulayıp saçma sapan şeyler düşünme, bunu detaylı olarak konuşuruz." Ellerini çekti ve bir adım geriye gidip yeniden yüzüme baktı. "Merak etme aramızda."
Söylediklerini sindirmem oldukça zor olacaktı, buna adım kadar emindim.
Ama bildiğim tek bir şey vardı, o da bu işin içinden sıyrılmak için tek bir kişinin bana yardımı dokunabilirdi.
O kişinin kim olduğunu söylememe gerek yok değil mi? Tahmin etmek bu kadar zor olamaz.
"KESTİK! HARİKAYDINIZ GENÇLER!"
Yönetmenin cırtlak sesi kulaklarımı tırmalarken, avuçlarımın içinin terlemesi beni fazlasıyla rahatsız ediyordu. Tabii ki bu kadar terlemelerinin tek sebebi vardı... Jin Young'un sözleri hala kulaklarımda yankılanırken nasıl rahat olabilirdim ki?
Terleyen avuçlarımı kumaş pantolonuma usulca silmeye çalışırken, üyeler teker teker kulise doğru ilerliyorlardı. Onlara fazla bakmamaya gayret gösteriyordum ama gözlerim bana meydan okurcasına onlara bakmaya devam ediyordu. Hepsi birbirinden mükemmel görünüyordu. Doğruyu söylemek gerekirse onların yanında fan girl'e dönüştüğümü söylemek bana göre artık doğru bir tabirdi.
İlk zamanlar bunu defalarca inkâr etsem de artık bunun aslında doğru bir kanı olduğuna varmıştım.
"Sonunda bitti. Onları izlerken ben yoruldum yahu." Do Hyung, dağılan saçlarını elleriyle düzeltmeye çalışırken bakışlarını bana çevirdi.
"Burada işimiz bittiğine göre rotamızı başka şeylere mi çevirsek?" Tek kaşını kaldırarak yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi. İçten içe "Bugünü kendimize tatil ilan edelim." gibi bir cümle kurmamı beklediğine kalıbımı basarım.
"Kayıtları kontrol edip zaman kazanmak mı istersin yoksa son güne kadar işkence çekmek mi?" İmalı bir şekilde kaşımı kaldırıp gülümsedim.
"Çalışma gücüne hayranım..." Pes ederek omuzlarını düşürdüğü sırada Youngjae ve Jaebum'un bize doğru geldiğini gördüm.
"Ya! Dans ederken çok seksiydiniz." Do Hyung, az önce ki mutsuz suratı aniden kaybolup gitmişti. Üyelerin yaptığı dans hareketlerini taklit ederek vücudunu sallamaya başladığı sırada dudaklarımın arasında küçük bir kıkırtı çıktı.
"Hyung, zamanı değil bence." Youngjae utangaç bir şekilde bakışlarını kaçırırken gülümsedim.
"Sorun yok, alıştım." Elimle Youngjae'nin omuzuna hafifçe dokundum. "Bu arada, klip mükemmel olacak. Şimdiden tebrik ederim." diyerek hem Jeabum'a hem de Youngjae'ye bakıp gülümsedim.
"Teşekkür ederiz Min ji-shi." Jaebum gülümsedikten sonra bakışlarını Do Hyung'a çevirdi.
"Ekiple kutlama amaçlı yemek yemeye gideceğiz, bize katılmak ister misiniz?" bakışları ben ve Do Hyung arasında gidip gelirken bakışlarımı Do Hyung'a çevirdim.
Her ne kadar bugün tüm kayıtları gözden geçirip kafamı dinlemek istesem de düşüncelerimi sürekli etkileyecek tekliflerde bulunuyorlardı. Do Hyung da benim ona yaptığım gibi cevap beklercesine bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIND ME |Jackson|
Fanfiction*devam ediyor* Jung Min Ji aranjör olarak JYP Entertainment'ta işe başlar ve kısa süre sonra farkında olmadan kendini bir idole kaptırır. |Tür: Genç Kurgu| Story by Baddiv. Başlangıç: 26 Nisan 2020