Fun facts

571 21 2
                                    

1. Eredetileg Mattel hoztam volna össze Amyt, de a végére jobban megszerettem Jacob karakterét.

2. Mikeila karakterét az egyik barátnőmről mintáztam a történet elején.

3. Amy sok tulajdonsága egyezik meg az enyémmel. Például én is rettentően makacs vagyok és én is szőke, kék szemű vagyok, de ez csak pár példa.

4. Sosem tudtam mi lesz a vége, amilyen napom volt, olyan részt írtam.

5. Az egyetlen dolog, amit elterveztem, hogy Jake fogja kideríteni ki is a titogzatos személy, aki a Sárkányokra támad, de ez sem így lett.

6. Egy olyan történetet akartam létrehozni, aminek nem kikövetkeztethető a vége. (Remélem sikerült.)

7. Úgy hiszem ha szeretsz valakit, de ő nem szeret viszont, el kell engedned, hogy boldog lehessen, bármilyen nehéz is. (Ezért engedte el Matt Amyt, túlságosan is szereti ahhoz, hogy boldogtalannak lássa maga mellett. De nem féljetek, a 2. kötetben is szerepelni fog Matt.)

8. Én sem szeretem a fekete erdei gyümölcsöket, mint Amy. Én is mindig kiválogatom a pirosakat. (Tudom furcsa vagyok.)

9. Én is a tenyeremet piszkálom, ha ideges vagyok.

10. Ha nem is látszik de sok munkám van a könyvben. New Yorki helyszíneket néztem, egy ideig még napra pontosan is követtem az eseményeket. (Hogy értsétek, nem tudom érhtető volt-e, felirogattam, hogy mennyi hét/nap telhetett el a részek között.) Az utolsó pár részhez pedig átnéztem a Büntetőjogi Törvénykönyvet is.

+1 Mivel ez volt az első befejezett történetem, nem hiszem, hogy kimondhatatlanul jó lett, de én büszke vagyok rá. Kezdetnek jó volt. Rengeteg ötletem van, amiket idővel meg is szeretnék valósítani.

Ismét megköszönöm, hogy elolvastad a történetemet. Egy vote vagy egy komment sokat jelentene nekem. Sok puszi mindenkinek.❤

ʙɪʟɪɴᴄsʙᴇ ᴢᴀ́ʀᴠᴀ✔Where stories live. Discover now