|2|

2.6K 76 1
                                    

- Engedj el Szépfiú! - szabadultam ki a karja szorításából.
- Tudod, hogy rendőr vagyok. Igaz?
- Tudod, hogy bekaphatod! - néztem rá szúrós tekintettel.
- Na jó. - lépett közelebb.
Megszédültem feltehetően az alkoholtól, az utolsó amire emlékszem, hogy nem a földre, hanem a karjaiba zuhantam.

Matt Harris

- Még mindig nem szólalt meg?
- Nem. Nem beszél, nem válaszol és nem csinál semmit. Még inni sem hajlandó. - mérgelődött Jim. - Elmegyek a főnökhöz megkérdezni mit kezdjek vele.
- Majd én megpróbálok beszélni vele. - vezettem Amyre a tekintetem az üvegen keresztül.
Kinyitottam az ajtót és leültem vele szembe. Hosszú haja a szemébe lógott, a feje le volt hajtva.
- Hogy hívnak? - kérdeztem, mire lassan rám emelte óceánkék szemeit.
- Úgy is tudod Szépfiú. Ott vannak az aktáim.
- Tőled akartam hallani. - húztam vigyort az ajkaimra. Odatoltam elé azt az üveg vizet, amit még Jim hozott neki. Nem ivott belőle, csak arrébb tolta.
- Nem válaszolok. - mondta határozottan majd újra lehajtotta a fejét. - Csak ha te is felelsz az én kérdéseimre. - felemelte a fejét és ravasz vigyor ült ki az arcára.
Jó játszunk így.
- Te kezded. Hogy hívnak? - kérdeztem.
- Amy Morgan. Most én jövök. Hogy hívnak Szépfiú? - kérdezte egy ravasz mosollyal az arcán.
- Matt Harris. - Jól van, haladunk. - Ismered Jacob Morrist és Jax Fostert?

Amy Morgan

Lehajtott fejjel bámultam az ölembe vártam, hogy vége legyen. Anya és apa halála után is ültem egy keveset a rendőrségen, amikor próbáltam bebizonyítani az igazam. Persze nem hittek nekem. Miért is hittek volna? Semmi bizonyítékom nem volt.

Matt tekintete szinte égette az arcomat, szinte láttam csokoládébarna szemeit, ahogyan az arcomból próbált olvasni.
Kezemet piszkálva szólaltam meg.
- Ezt neked kéne kideríteni, te vagy a rendőr kettőnk közül. - felemeltem a fejem, láttam ahogy apró kis ráncocskák jelennek meg a homlokán.
- Amy, minél hamarabb válaszolsz, annál hamarabb mehetsz haza.
- Talán ismerem őket. - néztem a szemeibe, amikor az ajtóban megjelent Jim.
Szőke haja jólfésült. A fehér inge feszül izmos karján.

- Matt. - gyere ki egy kicsit.
- Mindjárt jövök. - állt fel az említett, majd komótos léptekkel hagyta el a szobát, de mielőtt becsukta az ajtót, egy puszit dobok neki, amit csak egy hitetlenkedő fejrázással díjazott.

Matt Harris

- Mi az Jim? - kérdeztem kicsit feszülten.
- Nem rossz csaj. Tudtad, hogy 18 éves? - méregette Amyt az üvegen keresztül.
-Hogy jön ez ide? - ráztam meg a fejem - Jim. Komolyan hagyd abba! - parancsoltam rá a barátomra.
- Piszok szerencsés vagy haver.
- Miért is? - kérdeztem rá a hirtelen jött dicséretére.
- A főnök azt mondta semmilyen összefüggést nem találtak, de meg kell figyelni, mivel együtt távoztak a Devil's-ből.

Remek! Járkálhatok egy 18 éves lázadó, pimasz lány után.

- Miért én?
- Mert te vagy itt a legfiatalabb. - szögezte le egy nyomós érvvel. - De ha valami buliba követed, azért dobj egy üzenetet. Kíváncsi lennék, hogy táncol. Kacsintott rám majd besétált az irodájába. - Ja és ne tudjon róla. - szólt vissza az ajtóból.

Mikor beléptem már nem volt rajta a bilincs. Az asztalon ült és lógatta a lábait. Majd hátradőlt és elfeküdt az asztalon. Pimaszabb, mint hittem. Ráadásul rettentően... érdekes.
- Hullámcsat! - mutatta fel a kezében lévő apró tárgyat, majd visszatette a hajába. Ügyes kislány.
- Úgy is elmehetsz. Sokra nem mentél vele. - húztam el a számat. - Különben is mennyit ittál?
- Éppen annyit, hogy még észrevegyem az ajtó - mutatott rá. - végig nyitva volt. Segítesz? Nem tudom le tudok-e szállni egyedül. - próbált felülni, mire az asztal mellé léptem és derekánál fogva lesegítettem.
- Köszi. - Fonta át a nyakam kezével, mire megfogtam azt és levezettem nyakamtól a kezét teste mellé.
- Szerintem többet ittál a kelleténél.

Amy Morgan

Mikor a lábamra álltam rettenetesen szédültem, ezért megfogtam a karját. Basszus, de helyes. Biztos az alkohol beszél belőlem. Mennyit is ittam? Kettőt, hármat... négyet? Nem tudom.
- Merrefelé laksz? Hazaviszlek.
- Haza tudok én menni egyedül is.
- Így nem engedem, hogy taxiba ülj különben is, hajnali négy múlt. - mutatott az órára.
Kisétaltunk a rendőrkapitányságról, ami előtt állt pár rendőrautó és egy fekete Maserati.
Azta ez egy elég drága kocsi. Akkorákat pislogtam, hogy szerintem ő is észrevette. Kinyitotta nekem az autó ajtaját és beültem.
- Hol laksz? - kérdezte miközben elindította az autót. - elgondolkodtam a kérdésen.
- A Central Park mellett. 5th Avenue.
Az út csendesen telt. Ő vezetett, én pedig bámultam ki az ablakon és néztem a sötétbe borult New Yorkot.

×××

Az autó lelassult. Matt megállt a házunk előtt.
- Köszönöm hogy elhoztál. - fordultam felé, rám mosolygott, én pedig kiszálltam a kocsiból.
Halkan elővettem a kulcsaimat és benyitottam az ajtón.
Csend volt. Gondolom Mikeila már rég alszik. Mikor beléptem a nappaliba láttam meg, hogy a kanapén fekszik Mikeila. A fejét Jax ölébe hajtotta úgy aludt, Jax pedig simogatta a fejét. Mikor észrevett a szája elé emelte az ujját és a konyha felé mutatott.

Lábujjhegyen próbáltam eljutni a konyhába, mikor meghallottam egy ismerős hangot.
- Jól vagy? - tette le a kezéből a poharat.
- Igen, jól.
- Hol voltál? Ott kellett volna maradnom veled. - hajtotta le a fejét.
- Ha nem segítesz Kimet kapják el.
- Sajnálom. - kezdte halkan. - Én...
- Nem a te hibád. A lényeg, hogy itt vagyok.
- Igazad van. - a kezét a derekamra csúsztatta, a tekintetét levezette az ajkamra és közelebb húzott magához.
Lassan és szenvedélyesen csókolt meg. A kezemet a nyakához vezettem és ha ez lehetséges, közelebb húztam magamhoz.
- Khm... itt állok de ne törődj velem haver. - szólalt meg az ajtófélfának támaszkodva Jax.
- Mi történt Amy? - fordult felém Jax.
- Elvitt egy rendőr az őrsre és ki akartak vallatni. Jut eszembe, mivel húztátok fel így a zsarukat? - a fiúk összenéztek.
- Nem tudom. Mindig mindenkivel bajuk van. - vonta meg a vállát Jax.
- Menjünk aludni. - suttog a fülembe Jake.
- Én elviszem Mikeilát a szobájába. - fordult meg Jax és kilépett a konyhából.
- Gyere. - fogta meg a kezem Jake. - Menjünk.
- Én letusolnék. - indultam el a fürdő felé.

Megnyitottam a forró vizet, nagyon jól esett a meleg víz a testemnek. Egyszer csak két kezet éreztem meg a derekamnál.
Lassan megfordított, Jake lassan nekinyomott a tusoló oldalának és megcsókolt.
- Tudok én egyedül is fürödni.
- Tudom. - felelte ravasz vigyorral. - Azért segítek. - adott egy újabb csókot. Majd a tusfürdő után nyúlt.
Gyönyörűen kidolgozott felső testén csillogott a víz, szemei a vágytól elsötétültek, fekete haja vizesen lógott gyönyörű szemeibe. Erős karját végig simította a combomon és újabb csókba hívott.

ʙɪʟɪɴᴄsʙᴇ ᴢᴀ́ʀᴠᴀ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin