מסביב למדורה - אמת או חובה

2.3K 87 76
                                    

סיפור זה מתרחש בין הספרים 'פרסי ג'קסון והאולימפיים: הקרב על המבוך' ו'פרסי ג'קסון והאולימפים: תקוות האולימפוס'.

פרסי:

ישבנו מסביב למדורה שבהקה בצבע אדום. אתם בטח תוהים, ברור שהיא בהקה בצבע אדום, זאת מדורה! אז זהו, שבמחנה החצויים המדורה בערה לפי מצב הרוח של החצויים, מה שאומר שכרגע היה לנו מצב רוח נלהב במיוחד.

אז הייתי במחנה לביקור קצר של שלושה ימים בחופשת חג המולד, וישבתי סביב המדורה כמו כולם. היו שם יותר חניכים מחורף שבעבר, מה שהיה די כיף. כבר מזמן עברנו את שלב השירים, אבל אף אחד לא באמת רצה עדיין ללכת לישון.

"בואו נשחק 'מה הסיכויים'," אמרה בת אפרודיטה אחת, כשקריאות בוז מלוות את קולה. "בסדר, בסדר, אז לא 'מה הסיכויים'! אז אתם כן רוצים לשחק?"

"בואו נשחק 'אמת או חובה'," הציע קונור שוד בחיוך העקמומי שלו.

"שיואו, זה מה זה נדוש," שמעתי רטינה מכיוון ביתן אפולו.

"אבל זה כיף," טענתי נגדו. שמעתי מלמולי הסכמה. "אז קבענו, 'אמת או חובה'," אמרתי. "אני חושב שניתן לקונור להתחיל כי הוא הציע את זה."

חיוכו של קונור התרחב, והתחלתי להתחרט שנתתי לו את רשות הדיבור.  הוא התלחשש שנייה עם אחיו הגדול, טראוויס, ואז אמר "אנבת'." או-או. "אמת או חובה?"

"אמת," אמרה אנבת' ללא היסוס. היא כנראה ידעה שלא כדאי לתת לקונור שוד לעשות לך חובה. היא, כמוני, הכירה את כל הטריקים המלוכלכים שלו ושל טראוויס.

"אמת שנישקת את פרסי קיץ שעבר?" אמר קונור. מההההההה? מאיפה הוא גילה את זה? הסתכלתי על אנבת', ותהיתי אם אני אדום כמוה.

"אוווווווווווו," שמעתי צחקוקים מכיוון ביתן אפרודיטה.

הסתכלתי על אנבת' וראיתי שהיא שוקלת עם לשקר.

הנהנתי לה בראש בתקווה שהיא תבין שהפעם זה מקרה חירום שיותר גרוע מהחיבוק של טייסון.

"אוף, בסדר, כן," היא הודתה לבסוף.

"אוווווווו," הפעם הציחקוקים נשמעו גם מילדי אתנה.

האחים שוד חייכו חיוכים זחוחים. "לא שמענו, את יכולה להגיד שוב פעם?" הבטתי בהם במבט זועם, וראיתי שגם אנבת' מעוצבנת (ממש אבל ממש!). "נישקתי את פרסי קיץ שעבר," היא אמרה בקול מעט יותר רם, "עכשיו אתם מרוצים?"

להבות המדורה התגברו, וזה נראה שכולם מרצים חוץ ממני ומאנבת'.

"עכשיו תורך, ילדה זועמת," אמר קונור. זועמת זה לא התפקיד של קלאריס?

אנבת' פנתה לכיוונו. "טראוויס."

"אמת." הוא כנראה הכיר את כל התעלולים של עצמו, ולא רצה שיעשו אותם עליו.

פרסבת' - וואן שוטס ועודWhere stories live. Discover now