שו"ת פרסי ואנבת'

1K 54 40
                                    

(למי שלא יודע: ש- שאלה, ת- תשובה)

ראיון עם פרסי:

ש: אתה אוהב שאנבת' קוראת לך מוח אצה?

ת: וואי זה מביך. אני לא יכול לומר שאני אוהב את שם החיבה הזה. זה די מעצבן כשמישהו אחר קורא לי ככה. אבל כשאנבת' קוראת לי ככה זה נשמע כמו מחמאה. אז כן... אני אוהב שאנבת' קוראת לי מוח אצה.

ש: אם רייצ'ל לא הייתה נהפכת לאוראקל, עדיין היית בוחר באנבת'?

ת: מההההה נעלבתי! ברור שהייתי בוחר באנבת'! לא נהפכתי לאל כי רציתי להישאר איתה, לא כי רציתי להישאר עם רייצ'ל!

ש: אם תצטרך ללכת למקום מסוכן, היית לוקח את אנבת' איתך? כלומר, היית מעדיף שאנבת' תהיה בטוחה, או שתהיה איתך?

ת: שתהיה בטוחה. אני רוצה להיות ביחד עם אנבת', אבל הכי חשוב לי שהיא תהיה בריאה ושלמה.

ש: מתי אתה חושב שהתחלת להתאהב באנבת'?

ת: מה- אה. אממ. אף פעם לא חשבתי על זה. אני מניח שחיבבתי אותה כבר מההתחלה... אבל נראה לי שבאמת התאהבתי בה אחרי המסע בים המפלצות.

ש: מתי הבנת שאתה מאוהב בה?

ת: כשאני חושב על זה עכשיו... הבנתי שאני אוהב אותה כשהיא נחטפה על ידי קוטס. אלו היו ימים קשים בשבילי, שלא ידעתי מה שלומה.

ש: בזמנו, לפני שנהפכתם לזוג, הכחשת שאתה הולך איתה לדייט. למה?

ת: איך את יודעת את זה?! אה, אני מניח שעשיתי את זה כי עדיין לא היינו זוג, ולא רציתי לפתח בעצמי ציפיות או משהו. גם לא ממש הבנתי לחלוטין מה אני מרגיש כלפי אנבת'... אבל אני חושב שהתשובה הנכונה היא שפשוט חשבתי שאנבת' תהרוג אותי אם אני אגיד שאנחנו הולכים לדייט.

ש: אתה מפחד מאנבת'?

ת: לאלאלא מה פתאום! כלומר, היא תהרוג אותי אם אני אגיד שאני מפחד ממנה. אה... אז כן, אני מפחד ממנה. רגע! אבל זה לא הופך אותה להיות פחות החברה המדהימה שלי, נכון???

ש: מה הדבר שהכי מעצבן אותך בזה שהרה העלימה לך שבעה חודשים מהחיים?

ת: לי ולאנבת' התזבזו שבעה חודשים של זוגיות! לא יכלתי להיות איתה, לנחם אותה... אבל בעצם, אני מניחמשיצא מזה רק טוב. אחרי הכל... רומא החדשה זה מקום מדהים.

ש: ניסית אי פעם לקרוא לאנבת' בשם רומנטי?

ת: בהחלט. ניסיתי פעם לקרוא לה 'אנני'. קיבלתי אגרוף בבטן. אחרי כמה זמן ניסיתי שוב לקרוא לה 'אהובתי'. נו את מבינה את הקונספט... אגרוף בבטן כפרס.

ש: מה הדבר שאתה הכי אוהב באנבת'?

ת: זאת באמת שאלה? אני צריך לפרט מה אני אוהב בה? זה... כמעט בלתי אפשרי. אני אוהב אותה. אני לא יכול להסביר למה. אבל אם את מתעקשת אני אנסה. היא חכמה, ואף פעם לא מרימה ידיים. יש לה לב זהב, והיא מנסה למצוא את הטוב שבתוך הרע, לפני שהיא נלחמת. היא עומדת על שלה, ולאננותהת לאף רחד להשפיל אותה, גם אם זאת הדרך הקלה יותר. היו לה חיים קשים, והיא כמעט ולא מתלוננת. היא אמיצה ואכפתית-

פרסבת' - וואן שוטס ועודWhere stories live. Discover now