*Гледна точка Lisa*
- Имаш ме... - след тези думи бях вдигната и поставена на плота, а тялото му намери място между бедрата ми. Усетих устните му върху моите, а ръцете му обходиха тялото ми, спирайки се на дупето ми, леко стискайки го. Не съжалявах. Не и този път. Не съжалявах защото беше различно и го исках толкова много. Исках да усетя ръцете му, тялото му над моето, докосванията му. Всичко от него.
Отделихме се от недостиг на въздух. Погледна ме в очите. Дишането му беше тежко, а гърдите му се спускаха и двигаха на периодично.
- Ела тук. - каза, като ме вдигна и ме занесе на дивана. Съблече потника и клина, които до преди малко добре очертаваха извивките на тялото ми.
- Целувай ме. Искам да усетя всяка една частица от теб по тялото си.
- Бъди търпелива, Lisa. - каза, навеждайки се към мен. Устите му оставяха мокри следи по кожата на врата и ключицата ми. Зарових ръце в меката му коса, като леко скубех. Звуците от целувките и тихите му стенания бяха като песен за ушите ми. Мисълта, че скоро ще го усетя между краката си ме караше да бъда още по - мокра. Само и единствено за него.
Разкопчах сутиена си и му предоставих гледка към гърдите ми. Сякаш по тялото ми премина ток щом започна да прокарва меките си розови устни по тях, като леко засмукваше и хапеше на места. Колкото и да исках да сдържам стоновете си беше невъзможно.
- Накарай ме да викам Taehyung. Така както никога досега, Jungkook не ме е карал. - исках да забравя за начина по който ме докосваше. За начина по който прокарваше ръцете си по тялото ми и за нежните му устни. За всичко.
-Сама го поиска. - самодоволна усмивка се появи на лицето му.
Навдигна се и разтвори краката ми възможно най - много, като единия ми крак качи на облегалката на дивана. Постави няколко целувки по вътрешността на бедрата ми.
- Краката ти треперят, а още дори не сме започнали. - след тези думи ръцете му отместиха плата и усетих дългите му пръсти в себе си. Тялото ми се гънеше от удоволствие под неговото и бях сигурна че му харесва да ме вижда така. В този вид - гола, под него и стенеща от удоволствието, което той ми доставяше.
- Мамка му, Taehyung. - изстенах, забивайки ноктите си във възглавниците около мен. Стиснах очите си и прехапах устна щом задвижи пръстите си.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
FanfictionПо - красив и от ангел, но по - опасен и от дявол. Очи на ангел, но поглед на дявол. Това го описваше най - добре. Черните му криле го водеха по лоши пътища, но имаше нещо което никой не знаеше, докато не се появи тя. Дали нещо можеше да го промени...