Гледна точка Lisa*
Седях около 15 минути на леглото и се чудех какво по дяволите да правя. Взе ми телефона, дори в стаята няма телевизор. Чудех се дали малко да се поразровя из имението...не исках да тършувам. Просто исках да разгледам, но май не беше особено добра идея. Всъщност....защо пък да не???...
Станах от леглото и излязох от стаята. Имаше доста време докато Taehyung се прибере, пък и нямаше да правя нещо толкова нередно. Кого заблуждавам...беше ме страх и то много. Просто нямаше какво да правя...ако се върнеше през това време...не ми се мислеше.
Както и да е. Тръгнах към една от стаите и отворих вратата. Беше нещо като библиотека. Не си мислете, че някои от стаите са изоставени или нещо такова. Напротив. Огромно и лъскаво имение. Просто никога не бях влизала в някои от стаите. Доближих се до рафтовете и започнах да разглеждам. Имаше интересни книги. Чудех се дали някога бе чел от тях....
Следващата стая, която посетих беше офиса му....черни кожени столове, скъпа тапицерия...не се учудвах. Офиса беше доста голям. Прокарах пръста си по бюрото му и седнах на стола отзад. Обърнах се към стъклената стена и беше величествено. Прекарва доста време на ден тук, най - вероятно по работа, но сигурно му е приятно с такава гледка.
Чувствах се много властно докато стоях на стола му. Както седях и се бях замислила някой с гръм и трясък нахлу в офиса. Станах светкавично от стола, а сърцето ми спря за момент.
- Боже господи.... - отдъхнах си щом видях Sunmi.
- Леле, съжалявам че ти изкарах акъла, но си забравих часовника и реших, че батко може да... - изведнъж млъкна, а аз я погледнах странно.
- Батко???? - попитах объркано.
- Не го знаеш.... - личеше си колко уплашена бе, че се е изпуснала.
- Ти и Taehyung....
- Да... - боже мили....
- Добре, виж. Нищо не знам. Спокойно.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
FanfictionПо - красив и от ангел, но по - опасен и от дявол. Очи на ангел, но поглед на дявол. Това го описваше най - добре. Черните му криле го водеха по лоши пътища, но имаше нещо което никой не знаеше, докато не се появи тя. Дали нещо можеше да го промени...