*Гледна точка Lisa*
Сънено се завъртях в леглото щом Taehyung дръпна пердетата и в стаята влезе слънчева светлина. Обърнах се на другата страна към, защото лъчите заслепиха още съвсем леко отворените ми очи.
- Добро утро, Lisa. - чух дрезгавия му глас. Отново леко отворих очите си, но бях прекалено сънена, а тялото ми бе прекалено слабо за да събере сили и да се навдигне от мекото легло.
- Добре ли спа? - по гласа му познах, че явно и той беше станал сега.
- Добро утро. - отговорих му, като със всички сили се опитай да се обърна по гръб и този път ми се получи.
Той седна до мен и погали едната страна на лицето ми. Само го погледнах, всъщност доколкото можех, защото очите ми пак се затвориха. Нежните му докосвания ме успокояваха.
- Няма ли да ставаш. - отново ме попита. Моят отговор беше мрънкане. Отново леко отворих очите си, а той все още беше надвесен над мен, леко усмихвайки се с едното ъгълче на устните си. Не бях свикнала да се държи така мило. Просто не беше в негов стил.
- Какво ти става? - усмелих се да го попитам.
- Какво искаш да кажеш? - ето че изражението му пак стана ледено. Махна ръката си от лицето ми и ме погледна по съвсем различен начин. - Как искаш да се държа? Като звяр? Така ли ти харесва?
Зададе ми толкова много малоумни въпроси наведнъж, че дори и на един от тях не знаех как да отговоря.
- Не съм казала такова нещо. Просто... - бях прекъсната.
- Добре, просто забрави. - стана от леглото и се запъти към банята. Как можеше човек да си промени настроението за 0,5 секунди? Не го разбирах. Чудех се дали изобщо някога щях да го разбера, все пак не го познавах от скоро, а от години наред.
Реших да не ставам от леглото докато Taehyung не излезе от банята. Взех телефона си и тогава осъзнах.
10:07 a.m, Seoul
ThursdayТова беше изписано на заключения екран на телефона ми. Напълно бях забравила, че днес е четвъртък и ще се виждам с Jungkook. Ето това вече ме накара да се разсъня много бързо.
Протегнах се, за да изпукам всички възможни схванати части от тялото ми и се изправих в седнало положение на леглото.
В този момент Taehyung излезе от банята, а косата му беше мокра. Тялото му бе загърнато с халат.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
FanfictionПо - красив и от ангел, но по - опасен и от дявол. Очи на ангел, но поглед на дявол. Това го описваше най - добре. Черните му криле го водеха по лоши пътища, но имаше нещо което никой не знаеше, докато не се появи тя. Дали нещо можеше да го промени...