[20]

435 20 8
                                    

*Неутрална гледна точка*

(авторска бележка: написала съм неутрална гледна точка, защото никой не е станал свидетел на ретроспекцията освен Sienna)

Ретроспекция

*Гледна точка Sienna*

Всичко вървеше по план. Jungkook сипа вино и на себе си и когато се обърна за да прибере бутилката обратно в шкафа изсипах прахчето в чашата. Сега всичко беше готово.

- Кажи ми за какво толкова искаш да говориш с мен и си тръгвай. - все още се държеше студено. Само почакай, Kookie. Скоро няма да си тръгна.

- За къде толкова бързаш? Имаме цялото време на света. - опитах се да го забавя колкото се може повече.

- Виж какво Sienna, кажи каквото имаш да казваш и се разкарай. Не те искам в дома си. - най - накрая отпи от глупавото вино. Бях на предела на провала.

- Ооо, ще ме искаш, Kookie. И то много скоро.

- Не говори глупости. Дори още не си отпила глъдка и се държиш като пияна. - скоро ти ще си опиянения, Jeon Jungkook.

Ето че след няма и 10 минути Jungkook не беше на себе си. Беше повече от опиянен.

- Хайде, Kookie. Нека те заведа до стаята ти. Явно виното не ти се отрази добре. - казах, като отидох до него а той премести ръката си над рамото ми.

- Имам уговорка, Sienna. Не трябва да закъснявам. - ооо, Jungkook...не само ще закъснееш, но няма и да отидеш.

Не обърнах внимание на глупостите които говореше и просто го задърпах към спалнята му. И без това не можеше да се съпротивлява. Беше слаб срещу мен.

В момента в който стигнахме го бутнах на леглото и съблякох ризата му. Прокарах ръката си по стегнатото му тяло...така ми липсваше да го докосвам.

- Lisa... - изведнъж простена името ѝ.

- Не е Lisa, скъпи. Скоро няма да я видиш. Онази никаквица повече няма да ни се пречка. - след тези думи той отпусна главата си назад, а това ми даде перфектен достъп до врата му. Започнах да оставям мокри следи и тъмни петънца по меката му кожа, а той така жално скимтеше под мен. Никога не съм вярвала, че Jeon Jungkook може да бъде толкова безпомощен.

Не исках да губя и минута повече. Откопчах колана му и свалих дънките му заедно с бельото. След това съблякох дрехите си и се настаних върху члена му. Обгърнах го целия....беше толкова хубаво. Точно както го помня. Не се бавих и започнах да се движа отгоре му. Стенания започнаха да се леят от устните ни.

- Мамка му... - изръмжа той, слагайки ръцете си на талията ми.

- Хубаво ли е, Kook? По - добра ли съм от, Lisa? Кажи го!

- Не спирай.... - нямаше....ясно ми беше че говори под влияние на хапчето, но това не беше от значение. Важното бе, че моята част от плана беше изпълнена и не само че щях да взема парите от Taehyung, а да си върна и Jungkook...

Край на ретроспекцията

Такаммм, може би това е една от най - кратките глави които съм писала, но утре или днес вечерта ще пусна още една дълга, така че спокойно. 😚

The Mafia BossWhere stories live. Discover now