[23]

280 14 2
                                    

~Няколко дни по - късно~

*Гледна точка Lisa*

Днес беше денят в който щеше да е тази така специална гала вечеря, по случай десетте години съюзничество между двете компании. Оправях се, но главата ми беше заета с всякакви мисли. От случката с Taehyung бяха минали няколко дни. Да, случката - от както правихме секс. Много добър секс. От тогава не ме беше докосвал по какъвто и да е  начин. Беше нетипично за него. Може би беше странно дори да си го мисля, но ми липсва. Искам пак да усетя начинът по който ме докосваше. Задачата му да изкара Jeon Jungkook от главата ми засега беше може да се каже успешна. Странно.

- Lisa? - чух гласът на Taehyung от другият край на спалнята. Погледнах през огледалото пред което стоях назад и видях високата му фигура. Облечен с черен костюм. Бялата риза очертаваше добре оформените му мускули, а вратовръзката придаваше изтънчен завършек.

- Изглеждаш добре. - допълних.

- А ти изглеждаш зашеметително. - устните му се заформиха в лека усмивка.

- Благодаря ти. - отново погледнах в огледалото пред мен. Извивките на тялото ми бяха подчертани от черната рокля, която Taehyung беше купил предният ден. Гримът подчертаваше красотата ми, не беше нещо фрапантно. Харесваше ми това което виждам. Правата ми коса спокойно се спускаше по раменете ми.

   Роклята:

- Нека ти помогна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Нека ти помогна. - взе обувките, които бяха оставени до леглото и коленичи пред мен. - Ще ти е трудно да се наведеш с роклята. Дълга е.

- Не е като да не мога да я вдигна.

- Все пак. - продължаваше да настоява. Можех и сама, но въпреки това го оставих да ми помогне.

Хвана нежно глезена ми и намести обувката на стъпалото ми.

- Удобно ли е?

The Mafia BossWhere stories live. Discover now