*Гледна точка Lisa*
- T - Taehyung....? - бях шокирана.
- Радвам се да се видим отново госпожице, Lisa. - изрече той с подла усмивка на лице. Това не беше истина...не можеше да се случва, но ето че той стоеше пред мен с родителите си - господин и госпожа Kim. Ето за какво са говорели в стаята...
- Явно вие вече се познавате? - попита баща ми с изненада в гласа. Да, те не знаеха за връзката ми с Taehyung.
- Да, ние сме стари приятели. Не се бяхме виждали отдавна. - обади се отново Taehyung. Изчадие...
Jungkook все още стоеше като застрелян и постоянно местеше погледа си от мен на Taehyung. Знаех си, че нещо нямаше да е наред на тази вечеря. Още от самото начало имах някакво лошо предчувствие.
- Тогава нека сядаме на масата, чакахме ви с удоволствие. - покани така наречените гости майка ми и ми направи знак да ги заведа до всекидневната.
През цялото време докато ходех към помещението усещах погледа му върху себе си. Той ходеше точно зад мен, а Jungkook стоеше до баща ми. Забелязвах как едвам сдържа нервите си.
През цялото време чувах как майка ми и леля Kim обсъждат не само бизнес връзки, но и мен...
Точно когато бях готова да прекрача прага на всекидневната, усетих как някой ме хвана за лакътя и дъхът ми секна...секунда по - късно усетих изгарящия му дъх до врата си.
- Отпусни се, миличка...забавата тепърва започва. - прошепна, така че само аз да го чуя. Тръпки преминаха по тялото ми. Дълбокият му глас звучеше все така властно както преди.
- Lisa и Taehyung? Няма ли да идвате, деца? - попита майка ми с възможно най - невинната усмивка която можеше да направи.
Не казах нищо, само усетих как Taehyung ме подмина и се подсмихна. Веднага тръгнах след него, тъй като не исках да създавам впечатлението че съм крайно объркана и уплашена в този момент. Какво по дяволите се случваше? За какви сделки говореха? Какви договори с тяхната фирма??? Нищо не се връзваше...
През цялото време родителите ни си говореха за някакви бизнес дела и договори, за сметки и за одобряване на подписки...изведнъж бащата на Taehyng извади някакви документи и ги подаде на баща ми. Той подписа, а след това и майка ми.
- Скъпи, кога мислиш да кажем на децата? - попита майка ми.
- Съвсем скоро, но не и днес. Твърде рано е. - това цялото започваше силно да ме изнервя.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
FanfictionПо - красив и от ангел, но по - опасен и от дявол. Очи на ангел, но поглед на дявол. Това го описваше най - добре. Черните му криле го водеха по лоши пътища, но имаше нещо което никой не знаеше, докато не се появи тя. Дали нещо можеше да го промени...