[5]

529 25 6
                                    

*Гледна точка Lisa*

Мина около една седмица от случилото се в дома на родителите ми. Започвах да не го мисля толкова много. Какво толкова? Случват се такива непредсказуеми ситуации в живота, но все пак нищо не е свършено нали? И тъкмо когато се бях успокоила напълно телефона ми звънна, а човекът който ми звънеше, не смяташе така....баща ми...

- А - ало.... - изрекох едвам, едвам.

- Lisa, бих искал тази вечер да дойдеш у нас, за да може да ти съобщим една много важна новина.

- Тази вечер не мога. - отсякох веднага. Ето че отново имах чувството, че става нещо за което не исках да знам.

- Казах тази вечер, Lisa!!!! Точка по въпроса! - след това чух само сигнал на затворен телефон...божичко. Какво се случваше?

- Миличка, с кой говори? - попита ме приятеля ми, идвайки от другата стая по халат.

- С баща ми... - казах тихо, като не го поглеждах в очите.

- С баща ти? Какво ти каза?

- Н - не, не е нищо особено просто...

- Lisa...познавам те от достатъчно дълго време, другите можеш да излъжеш но не и мен. Кажи ми какво се е случило.

- Баща ми каза, че тази вечер задължително трябва да отида в имението, за да ми съобщят нещо много важно и...Jungkook, страх ме е...,страх ме е че след като се върна от там нищо няма да е същото. Страх ме е, че ще те загубя. - не усетих как една сълза се бе спуснала по лицето ми.

- Шшш, тихо. Ела... - придърпа ме в топлите си обятия и ме целуна по главата. - Всичко ще е наред. Помниш ли какво ти казах? Когато съм с теб нищо не може да се обърка...искаш ли да дойда с теб?

- Не, моля те! Не искам да пострадаш....ще отида сама, а ако имам нужда от помощ веднага ще ти се обадя.

- Добре, но искам да се пазиш.

- Разбира се Jungkook.

Отидох в стаята ни, за да си взема душ и да се оправя. Баща ми не каза да съм официална, но и по - добре.

Облякох се така:

Облякох се така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Mafia BossWhere stories live. Discover now