*Гледна точка Taehyung*
- Къде е Lisa? - попитах Sunmi. Бяха двете, а сега нея я нямаше.
- Отиде до тоалетната, oppa. Успокой се. Остави я да диша поне за момент.
- И ми казваш че стои в тоалетната вече 15 минути?
- Сигурно си оправя грима, престани. Много си задушаващ.
Извъртях недоволно очи и се насочих към тоалетните. Трябваше да проверя какво става. Имаше нещо, което не ми харесва.
Излязох от залата и започнах да вървя по дългия коридор. Когато стигнах до женската тоалетна в далечината видях нещо на земята. Приближих се и видях маска. Щом я вдигнах веднага я познах. Беше маската на Lisa, тази която ѝ дадох.
Моментално след това видях и вратата с надпис "EXIT". Тръгнах на там и точно когато отворих вратата видях как черен мерцедес тръгва.
- По дяволите.... - изругах под дъхът си. Усещах как яростта в мен се навдигаше с всяка една изминала секунда. Много добре познавах тази кола.
*Гледна точка Lisa*
В момента в който седнах в колата на Jungkook съжалих. Знаех, че не биваше да го правя, но сърцето ми казваше друго. Копнеех за него, въпреки че знаех че е докосвал Sienna със същите тези ръце, с които е докосвал и мен. Чувствах се жалка. Много жалка, но въпреки това не се противих. Вече нямаше връщане назад.
- Защо мълчиш? - гласът на Jungkook ме стресна и изкара от мислите ми.
- А какво искаш да ти кажа? - лъжех. Отново. Исках да му кажа толкова много неща. Исках да му кажа, че ми липсва, че ми липсват докосванията му по тялото ми, целувките му, смехът му, очите му, перфектния му белег, тялото му. Той. Исках да му кажа колко много го обичам. Колко лудо влюбена съм в него.
- Не знам... - обърна погледа си отново към пътя.
- Аз знам. След тази нощ нищо няма да е същото и го знаеш. Защо си го причиняваш? - гласът ми беше тих и смирен. Нямах излишни сили.
- Не мисли за мен.
- Опитвам се. Не се получава.
След това което казах, и двамата запазихме мълчание.
Усетих голямата му ръка на бедрото ми. Моментално обърнах главата си към него, но той продължаваше да гледа пътя. Отклоних погледа си, изтръпвайки заради допира на студените му пръсти до кожата ми.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
FanfictionПо - красив и от ангел, но по - опасен и от дявол. Очи на ангел, но поглед на дявол. Това го описваше най - добре. Черните му криле го водеха по лоши пътища, но имаше нещо което никой не знаеше, докато не се появи тя. Дали нещо можеше да го промени...