[13]

415 19 19
                                    

*Гледна точка Lisa*

Веднага взех телефона си и набрах номера на Jungkook. Не бях чувала гласа му от повече от седмица. Какво ли правеше? Къде ли беше? Ръцете ми треепереха, а пулсът ми се ускоряваше с всяко едно набиране на телефона.

-Lisa! - беше първото нещо, което чух след като вдигна телефона.

- Jungkook... - казах, като се разплаках.

- Боже мой...какво става? Защо не се обаждаш? Телефона ти постоянно е изключ...

Тук го прекъснах.

-Знаеш, че телефона ми е у Taehyung нали?

-Вярно... - чух как въздъхна.

-Толкова ми липсваш. - изрекох с треперещ глас.

- Обичам те. Обичам те страшно много и го знаеш.

- Знам.....но само днес имах възможността да ти се обадя, тъй като Taehyung не ми беше взел телефона и също, имам новина....

- Какво има? - дори през телефона усетих как затаи дъх.

- Нали ти бях казала, че мога да искам само веднъж в месеца нещо от него, каквото и да е?

- Не ме дръж в напрежение моля те, просто кажи!

- Помолих го да се видим. Не ми отказа..... - засмях се леко от радост.

От другата страна на телефона се чу само една облекчителна въздишка и леко засмиване.

- Кога и къде? - попита веднага.

- Този четвъртък от 18:00 до 19:00 p.m. В малкото паркче до центъра.

- Само толкова? Дори и вечерен час ти е поставил...негодник. - имаше нотка ярост в гласа му.

- Бъди доволен и на това, просто искам да те видя. Искам да те прегърна, да докосна устните ти, да усетя аромата ти. Само това...

- Както преди. - гласът му трепереше.

-Както преди.... - сякаш буца беше заседнала в гърлото ми.......... - Jungkook, трябва да затварям. Мисля, че се прибира.

- Пази се, моля те. Няма да мога да живея без теб ако ти се случи нещо.

- Обичам, те! - бяха последните думи, преди да затворя телефона.

*Гледна точка Taehyung*

Точно преди да отворя вратата на стаята се спрях пред вратата и чух че говореше с Jungkook. Единственото, което чух беше че каза "Обичам те"....едва ли щеше някога да го каже на мен толкова искрено колкото говореше на него. Едва ли някога щеше да ме обикне поне малко. Едва ли....

The Mafia BossWhere stories live. Discover now