*Гледна точка Lisa*
Събудих се със страшно главоболие. Китките ме боляха адски много. Имах синини по ръцете най - вероятно заради начина по който ме стискаше снощи. В момента в който се опитах да седна на леглото усетих и неприятна болка в областта между краката ми. Издадох леко, почти незабележимо стенание.
- Добро утро, миличка. - обърнах се и видях Taehyung да влиза през вратата облечен спортно елегантно.
Не му отговорих, само го изгледах злобно.
Изведнъж той започна да се доближава до мен, показвайки подмолна усмивка. Хвана рязко китката ми, а аз изстенах отново от болка, но този път доста по - звучно, заради грубата сила, която приложи.
- Другият път не се дърпай толкова много, защото иначе няма да са от ръцете ми, а от нещо друго. - веднага разбрах мръснишкия намек, който ми подхвърли.
- Изчадие... - казах тихо, като изтръгнах ръката си от хватката му, но въпреки това го погледнах с омраза.
- Не с лошо, миличка. Ще трябва да свикнеш, иначе мога да бъда и много по - лош с теб. Не искаш да ме принуждаваш да го правя. А сега се облечи. Оставил съм ти дрехи. Ще имаме среща, затова се оправи и слез долу. Искам те готова до половин час.
- Кой ще идва? - попитах го.
- Тук аз задавам въпросите, а ти слушаш и отговаряш. - каза, като след това минавайки покрай мен докосна врата ми и се подсмихна.
Щом излезе от стаята се изправих с мъка и отидох пред огледалото. Бях ужасена от видяното...вратът ми беше в лилави и червени петна. Беше оставиш толкова много смучки. Как щях да ги прикрия? Нямах гримове тук, а в къщата на Jungkook. По дяволите....все пак реших да се облека.
Изглеждах така:
Познаваше много добре стила ми на обличане, само че пред него не исках да съм разголена.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
FanfictionПо - красив и от ангел, но по - опасен и от дявол. Очи на ангел, но поглед на дявол. Това го описваше най - добре. Черните му криле го водеха по лоши пътища, но имаше нещо което никой не знаеше, докато не се появи тя. Дали нещо можеше да го промени...