[16]

427 26 6
                                    

🔞


*Гледна точка Sunmi*

- Ти поемаш Sunmi... - само това и чаках.

В следващия момент започнах да се движа по дължината му, като ме беше хванал за талията. Гледаше ме в очите с властния си поглед. Стенанията ми огласиха стаята щом ме заби в него. Явно това е била неговата очакваната реакция от мен и се подсмихна леко. След това направи лека пауза и повтори същото движение.

- По дяволите Jimin.... - изстенах...

Това явно бяха ключови думи за него, защото започна да ме движи отново без да спира. Наведох се към тялото му и започнах да целувам врата му, по който всички вени бяха изскочили от напрежение. Започнах да оставям лилави петънца и следи от зъби. Чувах меките му стенания и това ме караше да се чувствам още по - слаба в ръцете му.

Отделих се за малко и тъкмо когато се наведох към така пухкавите му устни той спря с движенията си и сложи ръката си на ключицата ми, като ме отдръпна назад.

- Знаеш за правилото, Sunmi. - погледна ме строго. Още една капка пот се стече по врата му.

- Не може ли....само веднъж? - попитах жално. Така исках просто да вкуся устните му.

- Не, това е. Знаеш, че е прекалено лично. - само кимнах, а той продължи с действията.

Изведнъж ме заби толкова дълбоко към мъжеството си, че изскимтях от болка. Очите ми се насълзиха.

- Шшшт, тихо, принцесо. - прошепна в ухото ми и целуна врата ми. Обожавах, когато някой ми говореше така.

- Боли... - изплаках тихо. Това беше нещо различно...не бях усещала нещата по този начин. Какво ми ставаше? Попринцип не бях толкова слаба. Особено в леглото.

- Спокойно. Само почакай. - дрезгавият му глас галеше ушите ми.

Не след дълго започнах да усещам някаква точка, която ми носеше все по - голямо и голямо удоволствие. Всеки път щом я удряше ставаше все по - приятно.

Щом целуна врата ми за пореден път, леко бутнах раменете му надолу, за да слезе по гърдите ми. Ето че вече стенания се лееха от устните ми.

Изведнъж сложи ръката си на клитора ми и започна да прави движения с пръстите си. Силен стон се откъсна от гърлото ми и отпуснах главата си назад. Затворих очите си, за да мога да се насладя на двойното удоволствие, което ми доставяше.

The Mafia BossWhere stories live. Discover now