[12]

429 17 14
                                    

*Гледна точка Taehyung*

Когато Namjoon, Jimin и Yoongi дойдоха в офиса събранието на двете фирми започна. Обсъждахме как, къде и кога ще се проведе събитието заради дългогодишния съюз на фирмите още от както баща ми беше шеф тук.

- Говорихме, че всеки трябва да е с момиче. - каза Jimin.

- Така е, но защо е нужно? Какво трябва да показва това? - попита го Hoseok.

- Показва висока класа и изтънченост. - добавих като вдигнах вежда.

- Да, но от една страна не можем да накараме всички служители да си вземат проститутки... - допълни Yoongi.

- Така е, но повечето от тях са оженени. Пък и да не са във фирмата има жени и ще си намерят кавалери...предполагам? - отговорих.

- Когато кажем така или иначе, няма да имат избор така че! - каза Jimin.

- Може пък само ние да си вземем момичета, а другите да са с маски...нещо като маскен бал. - изведнъж ми хрумна.

- Всъщност много добра идея, другите ще са само с маски, а ние ще сме с маски и момичета тъй като сме ръководители на фирмите. Трябва да се отличаваме нали така? - добави Namjoon.

- Дадено... - казахме дваматс с Jimin.....

*Гледна точка Lisa*

Когато се събудих сутринта Taehyung го нямаше, но това нямаше да ми попречи да се разходя из имението...е, този път се надявам нямаше да чупя неща и да влизам в забранени зони....

Часът беше 8:30 a.m. Станах от леглото, но изведнъж ме преряза рязка болка в корема. Отидох до тоалетната и си помислих, че най-вероятно е от противозачатъчните. Мина ми след по-малко от минута и спрях да му обръщам внимание.

Облякох се така:

Исках да ми е удобно

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Исках да ми е удобно.

Точно когато щях да продължа към стълбището видях, че телефона ми е оставен на нощното шкафче. Дали Taehyung беше забравил да го вземе или просто не е сметнал за нужно да го вземе отново? Все пак реших да го взема и да му се обадя
......за да го питам нещо.

The Mafia BossWhere stories live. Discover now