[11]

551 18 16
                                    

🔞

*Гледна точка Lisa*

Щом ръцете ми бяха приковаки до главата ми усетих устните му на врата ми....в този момент обаче усетих студеното желязо на колана му върху корема си и леко подскочих. Той усети това и още повече се притисна към мен, само че чувството този път беше различно. Изстенах от болка, защото закопчалката на колана му одра корема ми...в този момент той се отдели, за да премахне дрехите си. Явно видя какво ми е причинил. През цялото време оглеждаше тялото ми докато се събличаше, а аз се опитвах да се измъкна. Той обаче така ме стискаше с бедрата си, че се отказах. Веднага след като отново нападна врата ми захапа, а заедно с това усетих студените му пръсти по талията си и извих гърба си.

- Не мърдай за бога... - прошепна, като се доближи до ухото ми.

Усетих горещите му устни още веднъж....

- По дяволите.... - прошепнах, като се опитах да не е толкова очевадно.

- Виж колко лесно мога да те подлудя Lisa.... - дълбокия му глас изпрати вибрации по цялото ми тяло.

За няколко секунди вече бях само по бикини в леглото.

Ръцете му шареха по цялото ми тяло, както и очите му...а езика му изпепеляваше всяко едно място до което се докоснеше. Издавах леки стенания, а той ме гледаше в очите докато ме измъчваше така....бях заровила ръцете си в косата му. Единственото нещо, което се опитвах да правя, беше да се опитвам да не си затварям очите и да не викам от удоволствие...

- Живота е винаги малко по-забавен, когато си малко по-перверзен скъпа....

Изведнъж усетих мъжеството му в себе си...изстенах от болка, защото дори не ме беше оставил да свикна. Дори преди не беше чак толкова груб.

- Taehyung....моля те.... - говорех му през сълзи.

- Това е цената, миличка....

- По дяволите нараняваш ме Taehyung... - ето тук вече изолаках с глас, а той явно само това и чакаше...

Запопна да се тласка още по-зверски в мен, а аз дори нямах сили да викам от болка. Просто сълзи падаха по лицето ми, а аз стисках чаршафите до полуда. Можех да усетя ноктите си по дланта ми дори през чаршафите. Китките ми...тях дори не ги усещах, заради здравата му хватка....

Направи още няколко дълбоки тласъка, като запуши устата ми, заради стенанията които издавах от зверската болка между краката ми. Обаче...той беше много доволен. Гледаше как от очите ми продължават да падат сълзи и продължаваше да оглежда потното ми тяло...дишах тежко. Бях повече от уморена. Подмолната усмивка се появи на лицето му.

The Mafia BossWhere stories live. Discover now