Da var det mandag morgen. Vet ikke om Jeg orker på skolen i dag. Er såå sliten etter alt dette stresset, og føler meg ikke bra heller. Jeg tok på meg en singlet og en joggebukse og gikk opp.
Mamma stod å laget nister, men stoppet en liten stund og så på meg. " Er du syk? Du er så blek" sa hun og la hånda på pannen min. "Du får bli hjemme i dag"
Jeg gikk til sofaen og slang meg ned. Jeg hørte pappa komme opp trappa. Han smilte til meg, før han gikk inn på kjøkkenet. Jeg hørte på samtalen dems.
"Har du hørt noe fra politiet enda?" Spurte han. " Nei, dessverre." Sa hun. "Er det noe med Naomi forresten?" Spurte pappa. " Ja, lille jenta mi er syk i dag!"
"MAMMA!!" Sa jeg surt og himlet med øynene. Jaja, veldig liten. " Hører du på samtalen vår?" Spurte mamma smilende. Jeg rakk ikke å svare før to rare vesener kom inn på kjøkkenet.
" Her er matboksene deres. Gå å legg dem i sekken" sa mamma til dem og de kom bort til meg. De bare stod å stirret. Jeg satt meg opp. " eehva?" Spurte jeg irritert.
" du må vel ha visst at jula snart er her, du har vel kjøpt julegave ikkesant?" Spurte Leon lurt. " har dere lest dagboka mi igjen? Dere har det!" Ropte jeg og kasta en pute etter dem.
De bare løp fnisende ut av stua. Noen ganger bare går de meg sånn på nervene. Alle gikk, og jeg ble hjemme alene. Gøy å være syyk. Jeg ligger og ser på tv, da jeg hører en tlf ringe.
Jeg tar den og svarer. " hei, dette er Jenna? Vi pratet sammen noen dager siden." Sa en damestemme. " vel, nei dette er datteren. Noe jeg kan hjelpe med?" Spurte jeg nervøst.
" dette er politiet, vi har nytt om smykket." Sa hun. "Å, hva da?" Endelig.. " vi fant ut hvor hun holder til. Det var penger, tusenvis av dyre smykker og andre ting der. Dere kan komme innom og hente hva som er ditt"
" tusen takk! Har dere nytt om ranern?" Spurte jeg. " hun bar ikke der da. Men de er på leting etter henne. Vi vil gi beskjed" sa him vennlig og jeg la på.
YOU ARE READING
TeenagerStress
Teen FictionHan satte seg ved meg. "Lucas" sa han og strakte ut hånda. "Naomi" sa jeg, smilte og tok den.. En historie om Naomi som har et stressfullt liv Med venner, kjærster, irriterende brødre, og overbeskyttede foreldre...