"Eeeh.. Jo eller ja... " Ahh jeg får vel bare si sannheten. Jeg tok mamma i hånda og gikk ut i gangen. " ehm Alex kom.." Sa jeg " Alex??? Hva ville han for noe da?" Sa mamma
"Han ville bli sammen med meg.. Men slapp av! Jeg fiksa det. Jeg sa nei og alt er i orden!" Fikk jeg frem. Jeg håper ikke mamma sier noe til pappa. " bare ikke si noe til pappa, mamma! Pleaase!" Mamma så på meg. Et sånn 'hvorfor skal jeg ikke det?' Blikk. " han kommer til å ringe på til han og ta en 'alvorsprat' og det er så flaut!! Jeg orker bare ikke det! "
"Greit da.." Sa hun og kysset meg på pannen. " men ikke la deg bli lurt av en sånn dum gutt igjen!" Neida mamma! Det skal jeg ikke!" Sa jeg lettet og løpte inn i rommet igjen der alle var. De så på meg. " fikk du kjeeft? Spurte Marius. " nei, hvorfor skulle jeg det?" Han svarte ikke noe. " skal vi fortsette eller?" Spurte jeg " vet ikke jeg hva vil dere?" Spurte Leah. De andre sa seg enige og vi fortsatte.
Jeg begynte å snurre flasken. " eeeh vent. Vi må jo fortsette der vi var!" Sa Marius Jeg så på Lucas og han så på meg. Jeg gikk bort til Lucas og kysset han mykt på leppene. Alle hadde sånn 'oooh' uttrykk i ansiktene sine.De er barnslige as.. Ojj. Haha Lucas Rødmer.
Jeg går tilbake på plassen min. Vi spiller ca en halvtime til. klokka er ni. Alle hadde dratt hjem unntatt Lucas ...
Lucas POV
"jeg fikk sagt til mamma at det var halv ti så hun kommer ikke før om en halvtime.." Unnskyldte jeg meg til Naomi. " det går bra" sa hun. Egentlig skal jeg gå hjem siden jeg ikke bor så langt unna, men jeg ville bli lenger. Jeg har ventet så lenge på å kysse henne og endelig fikk jeg sjansen i dag. Jeg må gjøre noe med det. " Naomi, jeg må snakke med deg.." Sa jeg " Ok " sa hun og satte seg i senga si.
"Takk for at du beskyttet meg i dag forresten" takket hun " jo bare hyggelig" svarte jeg ." men.. Var det du skulle si?" Naomi. Som du vet liker jeg deg godt.. Og jeg vet at det er tungt for deg å begynne på et nytt forhold, men det har gått så lang tid og jeg kan ikke vente mer.. Vil du kanskje gå ut en gang?"
Naomi POV
"Lucas jeg..."
YOU ARE READING
TeenagerStress
Teen FictionHan satte seg ved meg. "Lucas" sa han og strakte ut hånda. "Naomi" sa jeg, smilte og tok den.. En historie om Naomi som har et stressfullt liv Med venner, kjærster, irriterende brødre, og overbeskyttede foreldre...