Mens jeg går til Lucas, tenker jeg på alt som har skjedd. Så mye stress .. Så mye drama. Lurer på hvor smykke til mamma er. Håper vi får det tilbake...
Jeg banker på og hører bjeffing. Det er nok Laila. Hvem ellers? Lucas? Neida. Haha.. Etter en liten stund åpnet døra seg og ut kom Lucas. "Inn Laila! Hei jenta mi. Kom inn" sa han smilende.
Jeg smilte tilbake og gikk inn. Jeg klappet Laila, og deretter tok jeg av meg ytterklærne. Jeg og Lucas gikk mot stua, og Laila fulgte etter. Lucas reiste seg og fylte hundeskåla med mat, og Laila løp bort og begynte å spise med en gang. Jeg lo, og Lucas satt seg på sofaen igjen.
"Så hvordan går det? Du vet, med alt?" Spurte Lucas. "Det går bra. Mamma's hånd har bandasje og hun er vakten til magen sin." Begge lo og jeg fortsatte: "Men seriøst... Mamma er skikkelig deppa pga smykket. Vi skal ringe politiet og forhåpentligvis fikser de det!"
" det gjør de helt sikkert" sa Lucas rolig og kysset meg på pannen. "Men skulle vi se en film?" Spurte jeg etter en stund med stillhet. "Jo, du finner film og jeg lager popcorn?" Jeg nikket, og gikk bort til tven for å slå den på. Han har netflix så vi har mye utvalg.
Jeg hadde akkurat valgt film da jeg hørte mikroen pipe. "Da er popcornet ferdig! Har du funnet film enda?" Ropte han fra kjøkkenet. "Ja, kom hit da"
"Aah, Taken. Elsker den filmen" sier han. "Vet. Den har kjempebra." Svarte jeg. Jeg trykket på start, og la meg i armkroken til Lucas. Etterverdt kom Laila på sofaen og la seg på fanget mitt. Jeg bare så ned på henne, og klappet hunden.
Jeg skvetter og Lucas ler. Jeg dytter han lekent på skulderen og ser han i øynene. De er så perfekte. Han kysset meg raskt på munnen, og så videre på filmen.
(Kort kapittel❤️)
YOU ARE READING
TeenagerStress
Teen FictionHan satte seg ved meg. "Lucas" sa han og strakte ut hånda. "Naomi" sa jeg, smilte og tok den.. En historie om Naomi som har et stressfullt liv Med venner, kjærster, irriterende brødre, og overbeskyttede foreldre...