Del 12

401 15 3
                                    

Lucas POV
det er lørdag og jeg er akkurat kledd på meg til daten. Jeg går ut av døra, og går til busstoppet. Det tar ca. 10 min. Klokken var 17:00. Vi bestemte oss for å møtes litt tidligere for det tar 10 min med buss, det kan være lange køer på en lørdag og vi ville ha gode plasser.
Bussen kommer fem over fem og Naomi er ikke her? Hvor er hun? Jeg Bestemte meg for å sende en melding.
Naomi POV
Det siste jeg måtte gjøre før daten var å sminke meg, og jeg er snart ferdig. Når jeg bare mangler lipgloss plinget det i mobilen min. Det står at den er fra Lucas. Jeg åpnet meldingen og det står: kjapp deg! Bussen kommer snart!! Jeg ser på klokka. Nå igjen?! Jeg nå alltid forsinke meg til ting! Jeg blåser i lipglossen og slenger på meg jakke og sko. Jeg tar veksa mi i full fart og løper det raskeste jeg kan til busstoppet.
Jeg kom fram akkurat i tide. Jeg så bussen kom, og Lucas sto og å vinket til meg. Jeg vinket tilbake med ett smil og gikk mot han. Jeg ga han en klem før vi betalte og satt oss i bussen.
*på kinoen*
Jeg tok en liten popcorn mens Lucas tok medium. Vi gikk mot kiosken og der sto det en vennlig dame. Vi fikk sitte litt langt bak for det er de beste setene i salen. Vi betalte for oss, og gikk til salen. Det var 20 rader der, og vi hadde rad 16. Vi satte oss og ventet spent.
Endelig begynner filmen. Jeg bare hater reklame. Litt ut i filmen kjenner jeg det blir en veldig skummel scene så jeg kryper litt sammen. Plutselig kjenner jeg Lucas sin hånd forsiktig legge seg på skuldrene mine. Hjertet mitt dunker hardt. Jenta i filmen begynner å skrike, sånn plutselig. Jeg skvetter i setet og hopper litt så jeg mister litt av popcornet ut av boksen. Lucas merker det, så han bare klemmer meg inntil seg.
*etter filmen*
Lucas POV
" den var bra!" Sier Naomi "ja, jeg merket at du skvatt litt" sa jeg vi begge lo og hun dyttet meg lekent på skulderen. Vi begynte å gå ut av kinoen. Vi gikk å prata om filmen. Jeg flettet fingrene våre sammen. Vi gikk hånd i hånd til busstoppet. Bussen hadde ikke kommet enda.
Vi stanset og så på hverandre. Hun hadde veldig pene øyne. Jeg tok hånda mi på kinnet hennes og kysset henne mykt på leppene.
________________________________

TeenagerStressDonde viven las historias. Descúbrelo ahora