NAOMI:
Jeg er 12 år. Jeg har rett lysebrunt hår og lyseblå øyne. Jeg liker fotball også å henge med venner. De sier jeg er en av de som har den tøffe personligheten. Jeg er liksom den som tørr å forsvare vennene mine. Og jeg kan havne i en slåsskamp...
MAMMA:
Jenna.34 år. Hun har brunt hår og krøller da. Hun har brune øyne. Mamma er liksom den åpne personen.. Hun kan prate om kjærlighets ting og puberteten hvor som helst.. Men hun er veldig snill (nesten altfor snill) og den beste mammaen i verden!
PAPPA:
Mats.37 år. Pappa har svart hår og brune øyne. Pappa bruker tiden sin til å stresse og å være overbeskyttende . Når han hørte at jeg hadde fått meg kjærste sa han " vis han derre Alex gjør deg noe, skal jeg sparke han rett opp i rompa så han lander høgt opp i Gokk!"
MAX:
Min yngste plagsomme bror på 5.. Han hår lysebrunt hår og krøller fra mamma. Også har han blåe øyne. Han bare eelsker biler! Han har sånn bil- teppe som dekker hele gulvet på rommet hans, også har han en hel kasse med biler! Og i tillegg liker han faktisk å plage meg, sammen med min vakre andre mest plagsomme bror:
LEON:
Han er 8. Mørkebrunt hår og brune øyne. Han liker å eksperimentere og å prøve ut nye ting. En gang tok han med en masse froske-egg inn for å se hvordan de vokser opp. Og for å si det sånn det ble et helt kaos! Men han liker jo selfølgelig å plage meg sammen med Max.. Vist jeg skulle velge hvem som er mest plagsom av brødrene mine, hadde jeg nok sittet å tenke en stund...
LEAH:
Leah er 13 år. Hun har bølgete og gyllent hår. Også har hun ganske mørke grønne øyne. Leah er den smarte. Hun liker skolen.. Hun er også en person det er lett å snakke med og en som kan stoles 100% på.
HELENA&LOUISE:
De er 12 år. Begge har blondt rett hår og mørkeblå øyne. Selvom de er tvillinger er de veldig forskjellige.. Helena er den motegale.. Hun liker rosa og lilla og pynter seg liksom .. Hun bryr seg veldig mye om vennene sine og da. Mens Louise er hun som heller velger synging, dansing og å spille teater. Hun spilte hovedrollen i en musikal som heter: annie (du vet sikkert..) Louise er den morsomme og da. Det som er bra er at de alltid har verande..
ALEX:
13 år. Han har sandfarget hår og har blåe øyne. Han er kjæresten min.. Han er veldig tullete og så liker han å tulle med andre folk. Han er ofte ute sent og sånn.. Han er veldig flørtete.. Så han flørta veldig mye med jenter før vi ble sammen og jeg er litt redd for at jeg skal miste han, men det går nok bra..
ESTÁS LEYENDO
TeenagerStress
Novela JuvenilHan satte seg ved meg. "Lucas" sa han og strakte ut hånda. "Naomi" sa jeg, smilte og tok den.. En historie om Naomi som har et stressfullt liv Med venner, kjærster, irriterende brødre, og overbeskyttede foreldre...