Del 13

394 11 1
                                    

Naomi POV

Han kysset meg. Det føltes bare så riktig. Bedre enn da jeg kysset med Alex. "Er vi sammen nå?" Spurte jeg. "Ja, jeg tror det." Svarte han glad. Vi ser hverandre i øynene igjen før bussen kom.

*neste dag*

Det var søndag, og jeg våknet av at det plinget i mobilen min. Jeg ser på klokka og den er 10.02. Jeg ser på hvem som har sendt meling, og der stod det Lucas. Jeg smilte for meg selv før jeg åpnet meldingen.
"God morgen søta" sto det. Jeg stod opp og ordnet meg.

Jeg ringte Lucas. "Hei" sa jeg. "Hei, søta" svarte han. "Skal vi finne på noe?" Spurte vi begge i kor. Vi lo før vi avtalte. Jeg skal dra til han 12:30,også finner vi på noe der.

Jeg gikk i gangen for å kle på meg. Nå kom Leon og Max. Flott. "Hva skal du?" Spurte Max. "Hun skal besøke den nye kjæææææresten sin!" Svarte Leon. Jeg så rart på han. "Hvordan vet du at jeg har slått opp med Alex og fått meg ny kjærste??" Spurte jeg han. "Dagboka di" sa Leon. Max og Leon lo. Hvorfor skriver jeg ned ting i en bok?

Jeg tok på meg sko og jakke og tok håndtaket til døra. "Hadeeee!" Ropte jeg før jeg lokket igjen døra. Jeg gikk mot huset til Lucas og så han i vinduet til stua hans. Han fikk øyet på mg så han spurtet til ytterdøra. Så åpnet jeg når jeg var ca. 5 meter unna døra.

"Hei kjekken!" Sa jeg. "Hei søta!" Svarte han flørtene tilbake. Vi ga hverandre en klem. "Hva skal vi gjøre?" spurte jeg. "Vi kan sikkert gå til byen ellerno." Sa han. "Ok" svarte jeg. "La meg bare ta på meg sko og jakke, så kommer jeg ut."

Vi gikk hånd i hånd bortover gata mot byen. Vi bestemte oss for å gå til kjøpesenteret. Nå vi gikk bortover fikk jeg øye på ei jente som var på telefonen. Det var noe kjent med henne. Jeg så nøyere og fikk øye på en gammel barndommsvenn. Mari.

Hun hadde brunt hår med krøller og man kunne se de skinnende brune øynene hennes herfra. Jeg stod jo ikke så langt unna heller da. Jeg husker hun pleide å gjøre masse rare,morsomme ting i barnehagen. hun fikk meg alltid til å le. Hun beskyttet meg veldig mye også,for jeg ble litt ertet i barnehagen.

Når vi begynte i første klasse måtte hun flyte for moren hennes hadde flyttet med den nye kjæresten i en annen by. Men nå er hun her igjen? "Lucas, hun der er en barndommsvenn. Jeg husker henne!" Sa jeg. "Så hils på henne da!" Svarte han. Jeg nikket og gikk bort.

"Mari?" Spurte jeg. "Naomi??" Spurte hun tilbake når hun så fra telefonen. Vi klemte en lang klem og begynte å prate. "Hva gjør du her?" Spurte jeg Mari. "Mamma og kjærsten slo opp. Så jeg flytter tilbake hit!" Svarte hun. "Skal du gå på min ungdomskole??" Spurte jeg. "Jaa!" Svarte hun glad. Vi klemte en gang til og så presangterte jeg Lucas og Mari.
__________________________________

TeenagerStressDonde viven las historias. Descúbrelo ahora