Del 28

235 7 1
                                    

Jeg la meg til å sove i går ganske raskt egentlig. Så sliten som jeg var hadde jeg vel tenkt meg det. Jeg føler meg verdtfall super bra i dag, siden jeg vilte ut i går.

Jeg går til skolen i stillhet. Bare meg far jeg skreiv ikke til Lucas at jeg skulle på skolen i dag. Jeg lurer på om de vet noe om ranern.

Jeg kommer til skolen 10 min før det ringer. Jeg står ved 8. Klasse døren, og får øye på Lucas. Jeg småløp bort til han med et smil. Når jeg kom bort ga jeg ham en lang klem.

Etter er stund trakk Lucas seg unna og så meg i øynene. "Er det noe?" Spurte han. " selvom jeg bare har vært syk en dag, betyr det ikke at jeg ikke har savnet deg" smilte jeg.

Han ga meg en kort siste klem. I det kom Helena, Louise og Mari. "Hei!" Sa jeg og ga dem alle en klem. "Hvor er Leah?" Spurte jeg i det noen prøvde å hoppe på ryggen min.

"Der er du" sa jeg og ga Leah en klem og. " hei, vil dere jenter komme til meg og sove over i dag? Jentekveld liksom" sa hun. Vi nikket alle sammen. Even og Chris kom og stilte seg bak Mari.

" kan ikke vi være med a' ?" Spurte Lucas. "Lucas, kjære deg, vi alle vet at du har lyst å se at vi har putekrig, men som Leah sa, så er det en jentekveld," sa Helena smilende. Vi alle lo og fniste.

Jeg ga fra meg en lite snork i det jeg lo, og det fikk oss bare til å le høyere. Ah, så flaut! Jeg slo hånden i panna, mens det ringte inn.

Etter skolen gikk alle hjem. Vi bestemte oss for å gjøre lekser pakke til overnattingen og komme til Leah klokka halv fem. Når jeg var ferdig, gikk jeg i gangen med bagen.

Mamma kom og ga meg en klem. " Når skal vi hente smykket ditt forresten?" Spurte jeg henne. " i morgen" smilte hun og kysset på panna.

Jeg har sittet hos Leah med mine kjære beste venner i pysjen i en time, og vi har bare pratet gossip. Eller om våre problemer, crusher og popstjerner da.

" hvordan går det egentlig med deg og Marius, Louise?" Spurte jeg.
" Det går kjempe bra mellom oss! Jeg og han gikk på kino og så en komedie, også plutselig bare lo han mitt i kinoen så alle begynte å stirre, også var det så flaut at vi begge fikk latterkrampe og alle bare hysja på oss!" Sa hun å begynte å le av å tenke på det.

Vi andre begynte å le også. Vi pratet mer, og Leah fant fram snacks og neglelakk sånn at det ble litt mer å gjøre mens vi prata. Plutselig hører vi et pling, og Mari tar fram telefonen sin.

"Hvem er det?" Spør jeg. Hun fniser litt, og jeg går bort til henne og tar fra henne telefonen. "Det er Even! De sender flørtemeldinger!" Sa jeg og viste det til de andre. De fulgte interresant med til Mari tok fra meg tlfen.

" jeg trodde du var sammen med en gutt fra den andre skolen din?" Spurte Leah. " Vel, sist gang vi møttes så bestemte vi oss for å slå opp. Det passet ikke helt, og han bort liksom så langt unna. Det var nok best for oss begge."

" meeen.. Du er sammen med Even nå, eller?" Spurte Helena med et lurt smil. " Neeeei, men jeg tror jeg liker han." Sa hun og smilte. Vi gruppeklemma og lo i det alle falt på hverandre.

Vi reiste oss opp, og plutselig får jeg en pute kastet på rompa. " Hey!" Sa jeg og kastet en pute på Louise. " Det var ikke meg!" Sa hun og kastet en pute tilbake på meg. Dette ble da tilslutt en putekrig. Vi lo og kastet myke putet på hverandre.

" Jeg vedder på at guttene hadde elsket å være her nå!" Roper jeg i all den puteslossingen. Vi alle lo og sovnet etterverdt i sengene våre etter å ha sett på gamle tv- serier resten av kvelden.

TeenagerStressTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang