* 3 uker senere*
Jeg våknet av meg selv. Jeg skjekket klokka og den var halv sju. Jaja da kan jeg likevel stå opp før Max begynner å grine over at han har tissa i senga igjen.. Jeg stod opp fant fram et par svarte jeans og en hvit skjorte. I dag bestemte jeg meg for å ha håret løst.
Jeg gikk på rommet og så på pulten der var det en presang.. Åja! Det er jo i dag jeg og Alex har vært sammen i et halvt år! Den presangen var til han.. Det var to armbånd. det står "for" på det ene og "ever" på det andre. Han skulle ha den det står "for" på og jeg skal ha det andre.Jeg gleder meg til å gi det til han.
Jeg gikk for å lage niste, til mamma så at jeg hadde presangen i hånda. "Hvem er den til?" Spurte hun meg. " Alex .. Vi har 6 måneders jubileum i dag" svarte jeg. "Åå så bra jenta mi!!" Nesten ropte hun og ga meg en stor bamseklem. Etter en stund sluttet hun å klemme meg og jeg spurte "Hvor er pappa?" "Han er allerede på jobb" sa hun. Plutselig bruste Max inn med masse biler i armene og mister alle på bakken. " oj.. Brooooommmm, brbbrroomm!" Han lagde masse sånne barnslige lyder.. " Max, legg fra deg de lekene på rommet ditt!" sa mamma. " og hvor er broren din??" " han sover fortsatt.." Mamma gikk for å vekke Leon. Jeg merka at Max så presangen. " hvem er den til?" Spurte han. "Den er til Alex !" " ooooooo Kjæresten din!" Sa han og lagde masse kysse lyder.. Han er så barnslig.. Kanskje fordi han er et barn... Samma det. "Max slutt!!" Skrek jeg og gikk i gangen for å kle på meg.
*på skolen*
Jeg lette etter Alex for å gi han gaven. Han har sikkert med en gave til meg og. Jeg løp overalt, men jeg så han ikke.. lurer på hvor han er.. Jeg kikket litt bak skolen og plutselig ser jeg Alex . Han står å prater med noen. Jeg går nærmere og ser At det er ikke bare noen med en jente .. Og han prater ikke han flørter!! Rett etter så.. Så .. Kyssa de!!?! Jeg var rasende men isteden begynte jeg å gråte og løp vekk ,men jeg falt og jeg tror Alex hørte meg for skjekka hvem det var. Jeg bare reiste meg og løp fortere. Jeg hørte at han ropte men jeg ignorerte det.
Jeg løp bort til en vegg og satte meg ned. Jeg så Alex løpe mot meg. Jeg skulle til å reise meg da han holdt meg fast i veggen. "Naomi.." Jeg avbrøt han . "DET ER OVER". Skrek jeg og reiv meg ut av armene hans og løp bort til Leah og tok henne med til jentedoen. " hva har skjedd? Hvorfor gråter du?" Spurte Leah bekymret. " Alex kyssa en annen " fikk jeg fram. " hæ!?.. Hadde ikke dere sånn jubileum? " "jo og han ødla det! Pluss at jeg skulle gi han denne men ..det kan jeg jo ikke nå.." Jeg åpnet presangen " vil du ha det?" "Selfølelig !" Svarte Leah. Jeg følte meg litt bedre og akkurat da ringte det inn.
VOUS LISEZ
TeenagerStress
Roman pour AdolescentsHan satte seg ved meg. "Lucas" sa han og strakte ut hånda. "Naomi" sa jeg, smilte og tok den.. En historie om Naomi som har et stressfullt liv Med venner, kjærster, irriterende brødre, og overbeskyttede foreldre...