Del 16

300 8 1
                                    

Han er veldig sint. Han er sint, for hva? " Lucas? Hvordan kunne du? Du sa du ikke var sånn! Og jeg stolte på deg..." Sa jeg. " og jeg er fortsatt ikke sånn." Sa han og snudde hodet mot jenta igjen. "vi sees senere Camilla." Sa han. "Jepp! Du da har virkelig noe å ordne opp i" sa hun og vinket til han. " lykke til!" Han vinket tilbake og hun gikk.

Jeg så spørrende ut på en Lucas med milkshake over hele seg. " det er søskenbarnet mitt, Naomi! Vi har ikke sett hverandre på lenge og jeg stoppet for å snakke med henne. Hvordan kunne du tro noe sånt om meg?"

Jeg kjente rødfargen spre seg over ansiktet mitt på null komma niks. Hvordan kunne jeg? Jeg er så dum. " Lucas.. Jeg er så lei meg," jeg fikk ikke sagt mer." Naomi, jeg må hjem. Vi prates senere." Sa han og gikk fort. Mens han gikk, hørte jeg han momle for seg selv. Han pleier å gjøre det når han er nervøs eller sint.

Jeg løp bort til den nærmeste doen. Jeg løp inn på jente doen. Jeg så meg i speilbildet mitt og begynte å gråte. Jeg gråt helt til jeg hørte en dør åpne seg bak meg fra en av doene. Det var Leah. Hun hørte hulkingen og ga meg en klem. "Hva har skjedd?" Spurte hun.

"Jeg så Lucas med en annen jente og så.." Plutselig kom Helena og Louise. "Går det bra med deg Naomi?" Spurte Louise . "Ja, går det bra? Vi så, men hørte ikke stort. Hva skjedde?" Spurte Helena. " jo, jeg ble flau fordi....Hvordan kunne jeg tro det om han?" Spurte jeg meg selv om. "Gjøre hva?" Spurte Leah.

"Jo,jeg så Lucas med en annen jente og jeg trodde han var utro mot meg, og jeg ville ikke oppleve det igjen, så jeg helte milkshaken min over hele han. Etterpå sa han det bare bar søskenbarnet hans! Han var veldig sint på meg for å ha tenkt sånn om han.Og jeg er så redd for at jeg skal miste han" sa jeg og begynte å gråte igjen.

Alle klemte seg rundt meg. "Jeg er sikker på At dette vil gå bra. Dere må bare få snakke sammen først" sa Helena og strøk meg på ryggen. Jeg nikket og ga henne en klem. Så ble det gruppeklem.

"Jeg Vik bare ikke tenke på det nå. Så når kom du hit?" Spurte jeg Leah. "Litt før du kom til doen." Sa hun. " vi var å stoppa kjole til Louise vi. Hun skal nemlig på date med Marius" sa Helena og dultet borti Louise . Louise så bare ned og smilte. " så kult! Gratulerer Louise!" Sa Leah og ga henne en klem.

" har du noe nytt da,naomi?" Spurte helena. Jeg tenkte meg om. " jo! Jeg skal få meg et nytt søsken!" Sa jeg. " wow, så heldig du er!!" Sa Leah. Vi pratet videre. Vi gikk videre på senteret til vi dro hjem.

TeenagerStressDove le storie prendono vita. Scoprilo ora