"Alex, hva gjør du her? Og hvordan fant du ut hvor jeg bor?" Det var spørsmålene som surret rundt i hodet mitt nå.. Jeg fikk ikke spurt om noe mer heller, fordi Lucas kom.
"Gå ut Alex! Naomi vil ikke ha deg her!" Sa han " hva vis hun vil ha meg her? " svarte han. Hva får han til å tro det? "Du knuste min bestevenn's hjerte, selfølgelig vil hun ikke ha deg her!" Svarte Lucas til det .Bra svar.. For det var sant!
" bare la oss snakke utenfor. Alene.." Sa Alex. Jeg håper han er rask.. " greit men vær rask, du kaster bort tida mi" sa jeg. Vi gikk utenfor huset, og jeg lukket døra. " så hva er det?" Spurte jeg så u-ienteressert som det hår an å bli..
" jo jeg syns vi to burde være sammen igjen " sa han .. Hva? " hva med Veronica da?" Spurte jeg " nei, det er ikke noe.. Eller hun vil værtfall ikke ha meg. Derfor spør jeg deg Naomi " seriøst? "Tror du jeg vil være sammen med deg etter det du gjorde? Alex du er bare desperat etter kjæreste! Jeg har gått videre, det må du og. Jeg tror virkelig du burde holde deg til player livet ditt. Eller bli sammen med en som tåler ting man kan bli såret av."
Han så bare på meg. Plutselig lente han seg forsiktig mot meg, men jeg dyttet han unna. " hørte du ikke hva jeg nettop sa Alex??" Jeg skjønner meg ikke på han der..
Jeg dytter han forsiktig på den ene skulderen og går mot døra. " hadet Alex !" Jeg smeller igjenn døra. Hva er det med han der?
Jeg ser Leah venter på meg i gangen. "Går det bra? Hva ville han?" Spurte Leah meg. "Ja det går bra! Han der har bare en skrue løs!" Nesten ropte jeg. " hva ville han? " spurte hun igjen. " han ville bli sammen med meg, og han kysset meg nesten! Og jeg trodde han var sammen med Veronica. Men hun forstod sikkert hvilken dust han er! Han er bare desperat og en dum player!"
"Det går bra.." Sa Leah. Jeg følte meg litt bedre når jeg hadde Leah ved meg. Jeg tok hodet mitt på skulderen hennes. " jeg vil ikke ha noe mer med han å gjøre!"
" det skjønner jeg godt! Kom vi går inn igjen til de andre!" Vi gikk til døra og inn rommet. Alle reiste hodene sine og så på meg. "Går det bra?" Spurte Lucas. Han så bekymret ut. " ja, det går fint med meg..." Svarte jeg.
"Hva med kysset med Lucas da?" Sa plutselig Marius. Selfølgelig måtte han komme med det.. Akkurat da kom mamma inn. Hun hadde sikkert hørt ropingen og når jeg smelte igjen døra. " har det skjedd noe?" Spurte hun. Ojj. Nå må jeg fortelle hele greia til mamma.. Heller mamma enn pappa.
"Eeeeh.."
YOU ARE READING
TeenagerStress
Teen FictionHan satte seg ved meg. "Lucas" sa han og strakte ut hånda. "Naomi" sa jeg, smilte og tok den.. En historie om Naomi som har et stressfullt liv Med venner, kjærster, irriterende brødre, og overbeskyttede foreldre...