Del 20

240 10 1
                                    

"Gud, mamma går det bra?"

Jeg fikk panikk. Hun hadde armen vridd og den var under ryggen klemt på trappa. Hun hadde en tåre på kinnet. "Det går fint med meg... Jeg håper det går bra med Natalie.." Hun fikk nesten ikke fram stemmen.

"Mamma.." Sa jeg og hjalp henne opp. "Au.." Sa hun mens hun reiste seg. " sikker på at det går bra?" Hun hadde hånda på ryggen, og når hun tok den frem, var haken min på trappa.

Hånda hennes var vridd, og det er en liten mulighet for at det er noe galt med Natalie.. Her står vi mitt i trappa og hulker begge to. Vi må få henne til sykehuset igjen! "PAPPA?!"

"Han har sovnet på sofaen" sa hun. Hun kunne nesten ikke snakke. "PAPPAAAAA!!" Ropte jeg engang til. Jeg hørte et "ah!". Han datt vel av sofaen fordi jeg skremte han fra søvne.

"Pappa kom hit nåååå!" Skrek jeg. Han løp ned og så på mamma. "Jenna går det bra?!" Sa han forskrekket. " jeg tror hun har brukket hånden, pappa. Og det kan ha skjedd noe med Natalie! Vi må til sykehuset. NÅ!"

"hjelp mamma og jeg starter bilen!" Han smøg seg forsiktig forbi mamma, tok på seg sko og løp ut. Jeg løftet mamma forsiktig opp, og gikk mot døra. "Hva med guttene?" Spurte jeg pappa når vi var i bilen.

Han svingte inn hos naboen og jeg løp ut av bilen. Pappa mente at jeg skal spørre den gamle damen som bor her om hjelp. Jeg løp bort til døra, og ringte på.

Ut kom ikke fru Evanston, men en yngre dame. "Hvor er Evanston?" "Hun er i stuen. Hei jeg er hennes datter, og passer på henne. Kan jeg hjelpe deg?"

"Jeg tror faktisk at du kan. Jeg har to brødre i det andre huset, og vi må fort til sykehuset! Kan du passe på dem?" Hun nikket fort og jeg ga henne nøklen.

"Vi sees snart! Og takk!" Hun nikket kort til meg, og jeg løp til bilen og vi kjørte fort, men sikkert til sykehuset.

TeenagerStressWhere stories live. Discover now