Jeg våknet av at hunden min slikker meg i fjeset. Akkurat da kom jeg på at Naomi sa ja til å gå ut med meg. Jeg smilte for meg selv. Det var fredag, Siste dag før helga. Klokka var halv seks....Vel jeg greide ikke å sove mer for jeg hadde sovet veldig godt.
Jeg gikk stille ut av senga. Jeg ville jo ikke vekke de andre i huset. Jeg fant fram klær og gikk opp. Jeg ordnet meg niste og mat til å spise nå. Etter jeg var ferdig med å spise, var klokka kvart over seks. Jeg har god tid så jeg kan like godt bare se på tv også andre sånne ting.
Nå er klokka åtte. Jeg ringte Naomi for å høre om filmen. *piiiip...piiiiip....piiiiiip...piiiip ...piiiip* endelig svarte hun. "Hallo Naomi" hallo?" Svarte hun. Hun hadde veldig morgen stemme. Hørtes ut som hun akkurat hadde våknet.
Naomi POV
Jeg våknet av at det ringte i Telefonen min. Jeg så på telefonen og der sto det at Lucas ringte. Jeg svarte." Hallo Naomi " sa han. "Hallo?" Svarte jeg. Hvorfor ringer han så tidlig? " Naomi, jeg ringte for å spørre om filmen. Fikk du sjekka når den gikk?" Ja det fikk jeg. Men hvorfor ringer du for å spørre om det så tidlig?"
" Det er ikke så tidlig. Det er skole i dag og klokka er åtte.." Svarte han.Jeg gispet. "Naomi? Har du forsovet deg?" Spurte han."Ja Lucas. Jeg må kjappe meg! Takk for at du ringte!!"
Jeg hørte han Fnise før jeg la på. Jeg kom på at sist gang jeg forsovet meg var den dagen jeg møtte Lucas. Jeg smilte for meg selv før jeg spratt ut av sengen og løp for å ordne meg.
*på skolen i et friminutt*
Jeg kom heldigvis bare 5 min forseint. Men nå er det matfriminutt. Jeg må prate med Lucas om den daten. Og jeg har fortsatt ikke fortalt det til Leah, Louise eller Helena.
Jeg gikk for å lete etter Lucas. Jeg fant han. "Hei Lucas !" Sa jeg og ga han en klem. Han svarte hei tilbake. Vi pratet og avtalte. Filmen var i morgen (lørdag) klokka seks, og vi skulle gå sammen til busstoppet og kjøre til kinoen derfra. Jeg kysset han på kinnet i det akkurat Helena, Louise og Leah kom.
Louise POV
jeg så Naomi kyssa Lucas på kinnet. "Se! Vi går bort!" Sa jeg alle sa ja og vi gikk bort. " så hva skjer her da?" Spurte Helena. "Jo, jeg og Lucas en date i morgen!" Alle ble overrasket, men gratulerte. Når jeg tentkte på kjæresteforhold, kom jeg på Marius og kysset.Jeg skulle ønske jeg var sammen med Marius...
__________________
ВЫ ЧИТАЕТЕ
TeenagerStress
Подростковая литератураHan satte seg ved meg. "Lucas" sa han og strakte ut hånda. "Naomi" sa jeg, smilte og tok den.. En historie om Naomi som har et stressfullt liv Med venner, kjærster, irriterende brødre, og overbeskyttede foreldre...