Cap+3+

8.7K 161 3
                                    

- Și așa a fost cum v-ați împrietenit? Spune James surprins.

- Dap! După o buna bătaie dintre noi doua , ne-am împrietenit! Spune antonella.

- Cine a dat mai tare? Spune băiatul acela , după care am înțeles îl chema Mattia.

- Pfff..normal că Lysandra! Este ea slabă dar are o forță în mâini.. Spune și începem să râdem toți 4.

Din curiozitate îmi mut privirea la mattia...și văd că el deja se uită la mine , avea un zâmbet pe față într-o parte.. ochii i se făcuse într-un albaștru.. închis. Îmi mut repede privirea în altă parte.

- Vine cineva sa fumeze? Întreb eu și îmi dau 10 palme in minte , pentru că mattia deja se uitase la mine și se ridicaseră de pe scaun.

- Eu. Spune cu o privire... Îmi scutur capul și îi fac semn din cap să mergem la balconul de afara.

Mergem amândoi către balconb , eu îmi pun gugla de la halat peste cap pentru că îmi era frig la cap , îmi pun țigară la gura și o aprind , apoi mă aplec pe  balustrada. Mattia face la fel că mine doar că nu își pune nimic pe cap.

- Te-ai speriat când am intrat în casa ta?

- Ce? A..ăm..nu , adică mă surprins..

- De ce?

- Pentru ca..este prima data când..un client intra la mine in casa..spun râzând de nervi. Infine că nu este nimic wow , doar m-ai surprins.

- Am înțeles. Spune și își mută privirea către mine. Și..câți ani ai?

- 21 , dar tu?

- 24 , mulți înainte...Lysandra. Am înghițit în sec când mi-a pronunțat numele.

- Mulțumesc..la fel. Îi trimit un zâmbet din greșeală..

El îmi răspunde înapoi cu un zâmbet ca acel de azi dimineață.. scotăndu-și gropiță la vedere.

Cineva ne întrerupe de la ,, contactul nostru vizual " și acel cineva era James.

- Bro , mergem sau mai stam?

- La cat incepem? Spune și își mută privirea spre James.

- In 2 ore , și mai trebuie sa ne ducem și după aia 2.

- Okay , atunci plecam , du-te că vin și eu.

Băiatul da din cap și pleacă.

- Îmi pare bine că te-am cunoscut , Lysandra. Poate ne mai vedem.

- Si mie , Mattia! Sigur!..

Îmi trimite o privire..de dată asta diferită și un vibe că o să îl mai întâlnesc pe undeva. Iese primul din balcon iar apoi ies eu și ne ducem în spre ieșire unde se afla deja James cu Antonella..care cred că aveau ,, treabă" și treabă era..că se pupau.

- Oh doamne! Spun și îmi dau ochii peste cap și apoi îmi pun mâinile în sân. Cei doi se opresc iar apoi incep sa rad , eu îmi mut privirea la mattia sa văd dacă rade..dar se uita la mine cu un zâmbet într-o parte și imediat mi-am mutat privirea la cei doi.

- Mergem mattia?

- Hai.

- Bine noi plecam! lysandra îmi pare bine că ne-am cunoscut , antonella , ne mai vedem , spune cu un ton pervers pe gura.

- Ugh! Spune antonella și îl sărută înapoi.

Mă uit iar la mattia și văd cum își dă ochii peste cap și iese afara din casa.

DOAMNE CE HOT E CAND ÎȘI DA OCHII PESTE CAP!

Îmi scutur capul și văd cum iese din James din casa.

- Pa!!

- Pa! Spunem amândouă.

James închide ușa iar apoi Antonella sare in sus de bucurie și mă ia în brațe.

- Spune-mi tot fato! Spun.

•~•

- Deci așa , ha?

- Da!! Și sunt foarte fericită , la 11 m-a învitat..la jocurile cu mașini..și am spus cum sa mergem amândoua , cum nu am fost de aproape o săptămână.

- Fix azi am vrut sa merg! De-abia aștept!

- Păi eu zic sa te pregătești!

Nu mai spun nimic și fug in camera mea unde incep să mă pregătesc.

Îmi prind parul într-un coc cu o clama neagră ( pac pac , nu știu cum se spune la clamele alea dar eu așa spun , ups )și îmi las câteva fire din par afara , îmi pun niste pantaloni de blugi albaștrii strămpți , rupte la genunchi. Un tricou maro pe dedesubt și peste o geaca de trening neagra.

Îmi fac față cu machiajele de care am nevoie pentru făță și apoi mă dau cu rimel și cu puțin maro la ochi , și sigur că da , cu un ruj maro.

Mă dau cu puțin de parfum , îmi iau telefonul , cheile și țigările , cobor jos și mă încalț.

•••••

Am văzut că va plac mai mult cărțile cu mattia , deci am schimbat numele băiatului , acum da :) sper sa va placă.

~Pentru cei care nu știu cine este Mattia polibio~

~Pentru cei care nu știu cine este Mattia polibio~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

¡THIS BOY MAKE ME CRAZY!😍🥰

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

¡THIS BOY MAKE ME CRAZY!😍🥰

~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum